| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-12-06  |
分類: 未分類 |
唉~
我係math既小測合格呀~
勁唔開心囉~
不過又啱既~
我都冇上堂....
就黎考試啦~
唔想溫書...,
超辛苦!!!!
好大壓力 !!!
妖~
我勁憎黃愷怡囉~
仆佢個街!!!!
勁想打爆佢....
|
| 發表時間:2008-12-06 02:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-11-26 |
分類: 未分類 |
好耐冇上blog啦~好似冇上一個月.....
我呢幾日病左囉~
發燒又頭痛....
你地都知啦~
我冇返學2日
到我返左學又開始咳(不過依家冇啦~)
好左好多~
不過...
我依家有好多功課呀~(救命!!!)
唉~
都係個d廢話啦~
留cm~bye |
| 發表時間:2008-11-26 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 47 | »
|