nana122
暱稱: Vanessa
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
畫板
幾點呢??
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心理測驗 個人認為幾...
2010-09-01
2010-08-26
2010-07-09
去左昂平
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 168
今日人氣: 5
累積人氣: 1801
2008 年 12 月 6 日  星期六   清涼


2008-12-06 傷心 分類: 未分類

                                                                                          唉~

                                                                              我係math既小測合格呀~

                                                                                     勁唔開心囉~

                                                                                     不過又啱既~

                                                                                     我都冇上堂....

                                                                                     就黎考試啦~

                                                                                     唔想溫書...,

                                                                                     超辛苦!!!!

                                                                                      好大壓力!!!

                                                                                      妖~

                                                                                     我勁憎黃愷怡囉~

                                                                                     仆佢個街!!!!

                                                                                     勁想打爆佢....                 

發表時間:2008-12-06 02:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 11 月 26 日  星期三   寒冷


2008-11-26 分類: 未分類

                                                                                    好耐冇上blog啦~好似冇上一個月.....

                                                                                    我呢幾日病左囉~

                                                                                    發燒又頭痛....

                                                                                    你地都知啦~

                                                                                    我冇返學2日

                                                                                    到我返左學又開始咳(不過依家冇啦~)

                                                                                    好左好多~

                                                                                    不過...

                                                                                    我依家有好多功課呀~(救命!!!)

                                                                                    唉~ 

                                                                                    都係個d廢話啦~

                                                                                    留cm~bye

發表時間:2008-11-26 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]