| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| wow~ |
分類: 未分類 |
不知不覺
原來已經返左學咁耐~
雖然,我地係好開心~
但我有少少掛住我六年級個D同學
畢左業幾個月都忘記唔到~
今日,
我見番我D六年級同學...
我發覺,佢地變左好多...
個樣成熟左~
思想成熟左~
最大既改變就係....
佢竟然整起頭髮!!!
佢不嬲都唔整!!
真係變左好多~
前幾日~
我聽一首歌...
我聽完之後,
發覺自己原來係好渺小~
我會覺得...
要做番D野來推動社會...
|
| 發表時間:2008-09-05 12:36 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 29 日 星期五  |
哈哈~^^  |
分類: 日常生活~ |
今日我去左旺角≧U≦,去完旺角之後,我去左游水...我發現,原來游水係好容易既事...我一直都唔識游水..但到左今日,我識la~所以我好開心...以前笨笨的我已經長大...^^哈哈,好happy呀~ |
| 發表時間:2008-08-29 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »
|