| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-10-29 |
分類: 未分類 |
我地壁報小組好忙呀!!!(除左我之外)
我地仲有1日炸!!!!
就係聽日!!
我一定要留係學校呀!!!!
因為最後聽日啦~
之後可能冇機會再留係學校....
我終於都為左"壁報小組"做番D野啦~
我呢排中意左打排球.....
因為係比人影響左~
留Cm比我呀!!!!
|
| 發表時間:2008-10-29 07:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 24 日 星期五  |
2008-10-24  |
分類: 學校生活~ |
我好開心呀~
因為終於到左呢日啦~
我打blog既時候,係接近2:00...(早上)
我好興奮呀~
有少少訓唔著~
距離9:00,仲有7個鐘(有排)
我買左好多野食呀~
個袋擺唔落d野食=3= (無奈)
我要訓啦~88^^留CM呀~
|
| 發表時間:2008-10-24 01:58 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 47 | »
|