| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
| 好曬呀!!! |
分類: 未分類 |
我放完學之後呢...我地就去搭車啦~我等等下,曬到我就來變左朱古力我先企番去橋底先冇咁曬...唉..唔係幾開心wow~
|
| 發表時間:2008-08-20 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
好曬呀!!!  |
分類: 未分類 |
我今日放完學之後...我去等車...點知個太陽曬到我呀媽都唔用認得...咁我地就去橋底下面企住來等車..哇~等左一陣就有車,你話幾咁快呀?
我不嬲都係寫咁少... |
| 發表時間:2008-08-20 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | »
|