感覺
這不是我的日記,以是我的感覺!
nash1017
暱稱: Nash33
性別: 男
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
當你失去了最好,那種...
無能為力
有D野令我突然之間想起...
我想唔到打咩
屬於小孩的快樂
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 42
累積人氣: 1475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


我係咩人 分類: 未分類

今日最特別架地方,就係無特別事發生,應該慶祝!

今日我想問究竟我係你地心目中係d咩人,唔該請留言!我覺得我有好多地方可以改善,例如搵返個女朋友(講笑姐:)讀好d書,對我呀媽好d!等等!留言呀!!!

其實我都唔係好知我係咩人,所以先問下你地,不過,我應該係個好人呱!

今日格言:我們為了執著,放棄感情,卻因為感情以執著,有這樣的必要嗎?






訪客留言 (返回 nash1017 的日誌)


ming327 於 2006-05-05 02:57 AM 發表:
正常人..
唔似黑人甘on99..
ok?
上面位人兄都幾好答案下喎..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ming(cat2) 於 2006-05-04 11:40 PM 發表:
仲有,我都係make in hong kong
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ming(cat2) 於 2006-05-04 11:38 PM 發表:
希望下下年可以同你一隊打學界啦,不過都要我有8分先得咖,e加我有4分啦,差一半,仲有4科要考
I can do it
yeah!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovepan 於 2006-05-04 08:10 PM 發表:
你系一個好普通既人,,,
系一個擁有人既本性既人,,,
而你系米一個好人我就吾知啦,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



香港人 於 2006-05-04 07:07 PM 發表:
我知道!!!!
我係個香港人!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]