今日無咩特別,都係一樣,打波和打波!
我覺得以家d人好似常常唔開心咁,總是為了一些好易解決架問題已煩惱,不愉快的事已唔開心,比係我,我會問一問自己,值得咩?當有眼前的問題我們應盡快解決,不愉快的事已經過去,我們不雖強記心中,做好自己本份就是了!這咪就是我做人的原則囉!
今日格言:眼前的問題應解決,遇到不愉快時,無雖唔開心,因為唔開心才會有開心,當唔開心時問問自己,值得嗎?