感覺
這不是我的日記,以是我的感覺!
nash1017
暱稱: Nash33
性別: 男
國家: 香港
« May 2025 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
當你失去了最好,那種...
無能為力
有D野令我突然之間想起...
我想唔到打咩
屬於小孩的快樂
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 22
今日人氣: 7
累積人氣: 1440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天


做人原則 分類: 未分類

今日無咩特別,都係一樣,打波和打波!

我覺得以家d人好似常常唔開心咁,總是為了一些好易解決架問題已煩惱,不愉快的事已唔開心,比係我,我會問一問自己,值得咩?當有眼前的問題我們應盡快解決,不愉快的事已經過去,我們不雖強記心中,做好自己本份就是了!這咪就是我做人的原則囉!

今日格言:眼前的問題應解決,遇到不愉快時,無雖唔開心,因為唔開心才會有開心,當唔開心時問問自己,值得嗎?






訪客留言 (返回 nash1017 的日誌)


《_封閉*嘴 '' 於 2006-05-05 09:29 AM 發表:
睇黎你真系冇咩煩惱喎,,,
但系有陣時,,系冇得問自己值得咩?
有陣時,自己都分吾清值吾值得,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有,一定有得問,開唔開心係又自己決定架,唔係又事件決定架,我地要為自己架問題付責,但係並不代表要唔開心要煩惱,這不是必要!我架必要只係要解決,解決到自然開心!
Posted at 2006-05-05 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]