我剛剛睇完林嘉俊的日記,我唔只可惜,嬲!我總可憐佢!佢架前途(無可限量)一個好地地架人,可以有咁架思想,前途仲可以去到邊呀,我白廢我之前為佢講架野,佢唔只唔尊重自己,總唔尊重我,我想令我身邊架朋友向好的發展,但我竟然幫唔到一個不思進取架朋友,我究竟要恨佢,還是恨我自己,林嘉俊呀,全世界當你係壞人,不過全世界都想幫你變回好人呀,你都識講啦啟德都想幫你呀,你現在係放棄自己呀,你迫更身邊架朋友一步步離開你呀!仲有你條路唔係得你自己架,你邊行會影響好多人架,你母親,你朋友,仲有我呀,你架學壞,令到我地失望!唔該!邊個睇到這篇日記,唔該罵一罵醒佢,我嬲到唔想見到這個人!
今日格言:當你未肯定自己做不到時,沒有人可以說你做不到!
|