2009-11-07`;(
個心好亂!`
個腦好亂!`
我金日同人示愛-.-!`
示啲唔示啲咁-,-!`
有啲玩玩下既感覺._.!!;`
但係我想講!`
我講既每一說話都係真既!`
包括我愛你!*
我知!`
可能你由頭到尾都冇鐘意過我!`
我唔敢揾你係因為我驚你覺得我煩!`
我好辛苦!`
我唔知可以點做!`
生日果日!`
我等你電話等得好辛苦!`
點知.
最尾你連一個sms都冇sd比我!`
好想喊!`
點解我要等一個一啲都唔關心我既人既電話!`
我啲朋友都有電話黎同我講生日快樂!`
點解就得你冇?
唔通我係你心目中就連一個朋友既地位都冇?
我唔知係咪我諗多左!`
我亦都唔知係咪我太差!`
喱啲我唔理啦...
我只係想你可以好似對一個普通朋友咁對我!`
很難嗎?`
我好掛住你但係我又唔知打比你講咩好!`
我on msn果陣見到你on!`
我想同你吹下水!`
我又唔知你會唔會覺得我煩!`
我冇番咁多日學!`
我啲朋友都有打黎問候下!`
你?
只有我揾你!`
你冇揾我`
我真係唔知我可以點做!`
我就癲啦!`
掛又唔講得!`
我屌-.-!`
唉唉唉唉唉/____\
點解我要等一個唔鐘意我既人呢?
郭芷妍呀郭芷妍!`
你係咪傻撚左呀!?`
清醒呀!!!`
果晚係慈雲山!`
你走左之後!`
我係咁諗...!`
諗諗諗!`
諗諗下就知道自己真係鐘意左你!`
我都唔知點解自己會鐘意你`
你金日叫我證明!`
我真係做唔到!`
我希望你會信我!`
我可以為你做既就只有咁多!`
如果你覺得整甜品比你果個係好啲既.
咁我無話可說`
你要記住!`
有陣時有啲野係唔洗講到咁白`
在心中is 0kay!`
我唔會一定要你鐘意我!`
鐘唔鐘意喱啲係自由!`
我只想你知道!`
你身邊仲有我喱個人既存在!`
0kay?`
打咁多字`
全因為你!`
希望大家可以比啲時間睇睇`
thanks`
-end-!`
p.s;il0vey0u;imissy0u`喊過很多次;你知道嗎(?)`
|