腳指妹♥.
2009-11-06`(k)
金日我生日*0*
病係金朝都好番了*3*
我13碎啦e_e!!;`
hey BaBy;
say happY b-day t0 me`(k)
-end-
生日很想有你出現`
可以嗎?`