| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 14 日 星期四
|
情人節..* |
今日係一年一度既情人節牙..
諗番起上年就真係唉..唔好提喇..
不過今年就開心好多..*v*
今朝同佢一齊番學..
仲送左親左整既朱古力俾佢..
我都係第一次親手整炸..>u<
佢真係有口福牙..keke
跟住仲俾左樣野佢..哈*v*
小明送左生日禮物俾我牙..
多謝小明..隻3眼仔好得意牙..
今日10點開始練音樂劇..
練到5點先走人..
講番之前番大陸既事先..
初一一早就番左大陸..
玩左幾日煙花..好好玩牙..嘻-v-
仲去左夾公仔..夾左3次就夾到..
爽爽好西利牙..自讚中..哈^v^
前日就番左黎hk喇..*
琴日就同小明去左元朗行街..
買左整朱古力既野..
6點幾番到屋企..
成晚睇電視牙..好無聊-口-
|
|
|
2008 年 2 月 6 日 星期三
|
長江7號牙..* |
琴晚真係俾小明講中左..*
成晚訓唔著..係張床到碌黎碌去-口-
又係既哩樣野又點會訓得著牙..
係開心到訓唔著就真-v-
腦裹面係咁重複個晝面..
死啦爽爽中左情毒牙..要搵人黎help先得喇
今朝起身已經好掛住佢喇..第一眼就望住隻標
唉聽日就番大陸喇..番成6日到..有排都打唔到日記牙..
今次番去實軒長掛肚喇..一定會掛死我..ovo
要靠隻標黎解相思之苦牙 呵*v*
中午既時候同媽媽出左去食kfc..=]]
換左隻長江7號喔..嘻嘻 好得意牙>v<
之後去左萬凌買野..買左兩枝指甲油同埋眼捷毛液
番到屋企俾媽咪睇我琴日買個條裙..
點知佢話好短同埋依家咁凍點著-口-
話咁快今日就係年三十喇..
等我係到同大家講番句賀年既說話先..哈
祝大家..`!!
女友唔會變如花=]]xdd
日日開心到爆燈`♥
年年唔駛俾老板鬧`!!
|
|
|
2008 年 2 月 5 日 星期二
|
哈哈哈..* |
今朝起身自己煮左個麵食..正牙*V*
依家係到玩緊電腦牙..
爽爽真係勤力左好多..咁早就起身打日記
冇好似以前咁偷懶唔打日記xdd
唔多唔小都係佢既功勞黎既..嘻-v-
今日1點就去左頌富輕鐵站..
等主席同希man去元朗牙..
今日係喜利買左隻白色既標同埋買左條牛仔裙..
之後仲去行年燒..買左隻鴨仔..
隻野浸1日水就會變天鵝..*西利牙
4點幾個陣佢黎接我`同佢去左喜利..
佢買左隻黑色既標..xdd 跟住去左影貼紙相..
我地兩個狀態唔係咁好牙-o-不過唔緊要啦
之後就走lu..係輕鐵見到主席
主席係到係咁奸笑=]]
過左冇幾耐就番到屋企留下..之後我唔捨得番屋企..
跟住就周圍行左一陣..係到兜圈同傻笑-v-
之後就..唔話俾你地知 個樣野對我黎講實在太開心喇*v*
依家係咁望住隻標傻笑..嘻嘻>3<
哩幾日真係好開心..後日就番大陸喇-口-
會有好多日都打唔到日記..好唔捨得大家牙!!
仲有冇幾耐就情人節喇..
今年情人節會係最開心既1年`*
今年唔洗自己單獨度過..今年有佢陪我..哈
以往都覺得冇意義..唔關我事..
但今年就覺得有好大意義喇同埋好開心tim`!!! |
|
|
2008 年 2 月 4 日 星期一
|
好中2哩種感覺牙..* |
今日實太開心喇..
開心到講唔出野..
今朝同佢同某某人同某人去左睇長江7號..
隻野好得意牙..-v-
睇睇戲個時..唔話俾你地知..哈=]
之後去左西9龍..食kfc個時同某某人係到傻笑..
跟住去左影貼紙相..ya*V*
經過蘋果商場..個度有d好恐怖既野..
好彩佢叫我唔洗驚..開心..
跟住去左個個咩咩樂園玩..
係到同佢地決鬥..點知輸左0口0
走個時分開左行..我地去左尖沙咀吹海風..
番去個陣地鐵個時..哈哈唔話俾你地知=]]
kaka..今日真係好開心牙*v* |
|
|
2008 年 2 月 4 日 星期一
|
我愛你牙..* |
我愛你牙..*
當初無諗過我會中2你..
諗番起我地既相識過程..都幾好笑..*v*
發覺之前你成日坐我附近..
更因為有一次一齊坐..而熟左好多..
聖誕節仲同埋你一齊過..
一齊睇戲..-v-
後尾仲一齊番學..你仲接埋我放學tim..*
我覺得自己係俾你既真誠感動左..而答應你..
到現在..我很喜歡和你上學的日子..
很喜歡和你一起講電話的時候..
很喜歡和你去街的時間..
很喜歡看見你..
我很喜歡你..>3<
爽爽番左大陸既日子..
你要掛住我牙..嘻嘻^v^
遲d就冇咁多時間打日記喇..
我番左大陸都會每日掛住你..*v*
|
|
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 86 | »
|