natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2008 年 2 月 14 日  星期四

情人節..*

今日係一年一度既情人節牙..

諗番起上年就真係唉..唔好提喇..

不過今年就開心好多..*v*

今朝同佢一齊番學..

仲送左親左整既朱古力俾佢..

我都係第一次親手整炸..>u<

佢真係有口福牙..keke

跟住仲俾左樣野佢..哈*v*

小明送左生日禮物俾我牙..

多謝小明..隻3眼仔好得意牙..

今日10點開始練音樂劇..

練到5點先走人..

講番之前番大陸既事先..

初一一早就番左大陸..

玩左幾日煙花..好好玩牙..嘻-v-

仲去左夾公仔..夾左3次就夾到..

爽爽好西利牙..自讚中..哈^v^

前日就番左黎hk喇..*

琴日就同小明去左元朗行街..

買左整朱古力既野..

6點幾番到屋企..

成晚睇電視牙..好無聊-口-

 

 

 

 

發表時間:2008-02-14 06:40 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 6 日  星期三

長江7號牙..*

琴晚真係俾小明講中左..*

成晚訓唔著..係張床到碌黎碌去-口-

又係既哩樣野又點會訓得著牙..

係開心到訓唔著就真-v-

腦裹面係咁重複個晝面..

死啦爽爽中左情毒牙..要搵人黎help先得喇

今朝起身已經好掛住佢喇..第一眼就望住隻標

唉聽日就番大陸喇..番成6日到..有排都打唔到日記牙..

今次番去實軒長掛肚喇..一定會掛死我..ovo

要靠隻標黎解相思之苦牙 呵*v*

中午既時候同媽媽出左去食kfc..=]]

換左隻長江7號喔..嘻嘻 好得意牙>v<

之後去左萬凌買野..買左兩枝指甲油同埋眼捷毛液

番到屋企俾媽咪睇我琴日買個條裙..

點知佢話好短同埋依家咁凍點著-口-

話咁快今日就係年三十喇..

等我係到同大家講番句賀年既說話先..哈

祝大家..`!!

女友唔會變如花=]]xdd

日日開心到爆燈`♥

年年唔駛俾老板鬧`!!

 

 

 

 

發表時間:2008-02-06 04:39 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 5 日  星期二

哈哈哈..*

今朝起身自己煮左個麵食..正牙*V*

依家係到玩緊電腦牙..

爽爽真係勤力左好多..咁早就起身打日記

冇好似以前咁偷懶唔打日記xdd

唔多唔小都係佢既功勞黎既..嘻-v-

今日1點就去左頌富輕鐵站..

等主席同希man去元朗牙..

今日係喜利買左隻白色既標同埋買左條牛仔裙..

之後仲去行年燒..買左隻鴨仔..

隻野浸1日水就會變天鵝..*西利牙

4點幾個陣佢黎接我`同佢去左喜利..

佢買左隻黑色既標..xdd 跟住去左影貼紙相..

我地兩個狀態唔係咁好牙-o-不過唔緊要啦

之後就走lu..係輕鐵見到主席

主席係到係咁奸笑=]]

過左冇幾耐就番到屋企留下..之後我唔捨得番屋企..

跟住就周圍行左一陣..係到兜圈同傻笑-v-

之後就..唔話俾你地知 個樣野對我黎講實在太開心喇*v*

依家係咁望住隻標傻笑..嘻嘻>3<

哩幾日真係好開心..後日就番大陸喇-口-

會有好多日都打唔到日記..好唔捨得大家牙!!

仲有冇幾耐就情人節喇..

今年情人節會係最開心既1年`*

今年唔洗自己單獨度過..今年有佢陪我..哈

以往都覺得冇意義..唔關我事..

但今年就覺得有好大意義喇同埋好開心tim`!!!

發表時間:2008-02-05 12:19 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 4 日  星期一

好中2哩種感覺牙..*

今日實太開心喇..

開心到講唔出野..

今朝同佢同某某人同某人去左睇長江7號..

隻野好得意牙..-v-

睇睇戲個時..唔話俾你地知..哈=]

之後去左西9龍..食kfc個時同某某人係到傻笑..

跟住去左影貼紙相..ya*V*

經過蘋果商場..個度有d好恐怖既野..

好彩佢叫我唔洗驚..開心..

跟住去左個個咩咩樂園玩..

係到同佢地決鬥..點知輸左0口0

走個時分開左行..我地去左尖沙咀吹海風..

番去個陣地鐵個時..哈哈唔話俾你地知=]]

kaka..今日真係好開心牙*v*

發表時間:2008-02-04 10:03 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 4 日  星期一

我愛你牙..*

我愛你牙..*

當初無諗過我會中2你..

諗番起我地既相識過程..都幾好笑..*v*

發覺之前你成日坐我附近..

更因為有一次一齊坐..而熟左好多..

聖誕節仲同埋你一齊過..

一齊睇戲..-v-

後尾仲一齊番學..你仲接埋我放學tim..*

我覺得自己係俾你既真誠感動左..而答應你..

到現在..我很喜歡和你上學的日子..

很喜歡和你一起講電話的時候..

很喜歡和你去街的時間..

很喜歡看見你..

我很喜歡你..>3<

爽爽番左大陸既日子..

你要掛住我牙..嘻嘻^v^

遲d就冇咁多時間打日記喇..

我番左大陸都會每日掛住你..*v*

 

 

 

 

發表時間:2008-02-04 08:58 AM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]