| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五
|
唱k..* |
下個星期三就係我生日喇..
好開心牙*v*+}}
爽爽終於大個女喇=]]
到時星期一就會去唱K..
不過我都知佢唔去得嫁喇..-口-
E+好想收到三眼仔既禮物..-V-
|
|
|
2007 年 10 月 28 日 星期日
|
ToDaY.. |
今日一早起身..
就洗頭剪頭髮..-V-
之前MISS話我D音長..
要我去剪..-口-
SO今日就自己係屋企剪..
剪左好似冇剪過咁..哈
中午媽咪買左雞翼俾我食..*v*
之後就係到睇電視..
今晚有棒棒堂睇牙..味分高下之終極踩台..WAKAKA
下午同爸爸打波..
手指弄傷了..痛-O- |
|
|
2007 年 10 月 27 日 星期六
|
做Tsa..* |
今日番去學校..
去到禮堂又做Tsa..今次做中文..>U<
Hall入面超凍..-口-
個份中文tsa勁似數學卷..
竟然有樓盤廣告..仲要問幾多呎..
份野俾我地做1粒鐘..
洗唔洗做咁耐..
份野得14題..
30秒已經搞掂..
仲覆埋卷tim..
21分我拿20...哈..
上次份中文評估..40分..我拿24..一般般ovo
而個份openbook quiz..38分我拿24..
發覺同24哩個數字很有緣..笑*V*
不過考試就唔好拿24分咁小..ka..
小息拿黎換衫..-o-
跳舞跳到好累..又唔記得d動作..orz
聽晚有得睇味分高下..有棒棒堂..記得睇..-v-
|
|
|
2007 年 10 月 26 日 星期五
|
考oral.. |
今年數學真係好左好多..
唔好話自己讚自己..
份小測50分滿分..
我拿46分..算唔錯喇*
比起上年..我一定會不合格..
今年各科成績也好了..
唯獨是運氣總是不夠別人好..
oral竟抽中了summer job..
哩個題目我係冇咁熟識..
我地另一班oral班超好..
miss拿錯卷..全部都係my best classmate..
too bed喇0rz..
不過都考完..盡左力咪算..
|
|
|
2007 年 10 月 24 日 星期三
|
環居跑.. |
今日係一年幾度既環居跑..0v0
今年係由精英隊跑先..=]]
之後就到我地仁愛社跑..
今次我都跑得唔錯..
體能好左..ka
跑完冇暈..-v-有雪梨食
跟住就係社員大會..
悶死人喇..唱社歌..之後換衫走人.. |
|
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 86 | »
|