| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 11 日 星期六
|
番黎la..* |
北上左多日..
琴日俾個八號風球吹左番黎..>U<
係北上既日子唔算好悶..
但第2日我已經病了..
可能係水土不服既問題..-o-
好彩後尾好番..
仲去左長隆水上樂園玩..
晒到我鬼死咁黑..
係個到玩左漂流..玩左俾勁大桶水沖落黎..
玩左sir滑梯..玩左沖浪..
唔經唔覺暑假就過左一伴..
過埋聽日..就要番3日學..
|
|
|
2007 年 7 月 24 日 星期二
|
睇戲.." |
11點幾就俾好多人打黎既電話嘈醒左..
too bad喔..0v0
總共有8個咁多..放假都唔俾人訓耐d..
好難得先有得訓咁耐.."
中午個陣食左碟腸粉就趕住去睇哈利波特la..
臨入埸個時買左個好大既爆谷..
真係睇見都飽..*
之後仲要一路睇一路食..
仲要大部份時間都係我拎..
今次哩集哈利波特唔夠之前個幾集咁好睇..
可能係我覺得佢細個令仔d掛..
佢依家就冇咁令仔la..呵呵..* |
|
|
2007 年 7 月 23 日 星期一
|
心理測驗.." |
今日成日都係到聽歌.."嘻嘻
聽Bosco首泰文歌..強劍喔..*
好搞笑牙..咩大心仔..ken估仔..
想要既就問我拿囉..無任歡迎.."*v*
聽日就同媽咪去睇戲..
睇哈行利波特牙..正唷=]]
由於天氣好熱..爽爽係到提醒大家..
唔好去咁多户外既地方..去户外地方記得穿著短軸衫..kaka..
係咪好熟哩..參考某個廣告嫁..仲改左小小tim.."
下面有個心理測驗牙..很好玩的..*
異性人氣度(FOR女仔)=]`
Q1、收到有人送妳愛慕花束時,妳會覺得超有面子?
YES→前往Q3
NO→前往Q2
Q2、妳覺得有好姊妹比有男朋友重要多了?
YES→前往Q5
NO→前往Q4
Q3、妳喜歡中國結之類的古典風飾品嗎?
YES→前往Q6
NO→前往Q4
Q4、老是覺得零用錢不夠花嗎?
YES→前往Q7
NO→前往Q8
Q5、當同學有事要妳幫忙時,妳會盡全力嗎?
YES→前往Q10
NO→前往Q7
Q6、也是會注意政治新聞?
YES→前往Q11
NO→前往Q8
Q7、習慣用網路找資料寫報告?
YES→前往Q12
NO→前往Q14
Q8、最愛喝可口可樂等碳酸飲料?
YES→前往Q7
NO→前往Q9
Q9、花在電話費和手機費用粉多?
YES→前往Q14
NO→前往Q15
Q10、粉相信算命或占星?
YES→前往Q17
NO→前往Q12
Q11、超愛和情人膩在一起?
YES→前往Q13
NO→前往Q8
Q12、愛和朋友去K歌?
YES→前往Q18
NO→前往Q14
Q13、聽感人情歌時會掉眼淚?
YES→前往Q15
NO→前往Q9
Q14、妳是老師眼中的好學生嗎?
YES→前往Q16
NO→前往Q19
Q15、當感到身體有些不舒服時,妳會立刻去看醫生?
YES→前往Q16
NO→前往Q14
Q16、偷偷去買過樂透彩卷?
YES→前往Q19
NO→前往Q20
Q17、會和愛慕過的對象連絡?
YES→A型
NO→前往Q18
Q18、常換新款手機?
YES→A型
NO→B型
Q19、曾想要去整型?
YES→B型
NO→C型
Q20、粉想要買名牌?
YES→C型
NO→D型
A型
妳的異性人氣度還不錯看喔!在不少男生眼中,粉能夠瞭解男生想法的妳,算得上是卡娃伊的知己。不過當真有男生要對妳採取猛烈的追求行動時,妳心中小鹿就開始百米賽跑,表現大大失常,說話也不輪轉,可能還會變成大舌頭,讓男生覺得眼睛弄到蛤仔肉,追不對人啦!戀情多半就槓龜了,真是太太太…可惜囉!
B型
說起異性人氣度排行榜,可要叫妳一句「NO.1」,也許妳算不上是什麼超級美女,但是有女人香當武器的妳,只要使出善體人意的招術,就會讓男生不知不覺被妳吸引的啦!男生都粉喜歡親近妳,也想要疼惜妳,心甘情願爭著要當妳的護花使者呢!
C型
妳的異性人氣度不太妙喔!不是妳不夠可愛,而是妳對男生的認識,都是從小說和連續劇看來的,沒有什麼實戰經驗,所以難免有所誤解,令男生對彎有點感冒。請試著去觀察四周圍的男生,或者走進男生堆和他們聊聊天,學會撒撒嬌來散發女生的魅力,妳的異性人氣度就會翻紅爬升ㄟ。
D型
妳的異性人氣度不是差,還可以和男生當好朋友,成了換帖死黨,可偏偏就不常有男人類來追妳,害妳芳心寂寞到不行。問題是出在妳的行事作風和男生有得拼,功課也想和男生一較高下,好勝不服輸的態度,容易被當成男人婆,學著收斂好強的個性,桃花才會朵朵開囉!
|
|
|
2007 年 7 月 22 日 星期日
|
家長日.." |
今日好早就醒左喇.."
起左身就係到食野..整臉..洗頭..
哇晒都係最後1日..咁就梗係要整令自己..呵呵-V-
12點幾就出左門口..去到一個伊湯中都冇.."
番到學校..撞到D我唔想見既人...好邪-口-
番到課室..我地狂影相..影左好多張..好開心!! lala~
p.s係相簿有得睇今日d相相..*
接過成績表..發覺下學期考得好差..
好彩我上學期成績好姐..如果唔係就大獲lu..ovo
全年我係班排19/39..差唔多踩界..
平圴分就60..年年都好似一樣咁..*
今日註埋冊lu..好彩交左成績表姐..如果唔係番到屋企又俾人話.."
最後1日係2仁班la..好唔捨得tim.."
最後1日開心地度過..嘻嘻*V*
[[付出了才會有成果..]]哈哈..金句來的..
晚上打左俾佢.佢.佢..哈哈有很多個佢..分別有3個人..
你地估唔估到哩..
同第2個佢傾得很開心..wakaka.."
|
|
|
2007 年 7 月 21 日 星期六
|
好好珍惜.. |
過埋了明天.."
二仁便要分開..-口-
很不捨得牙..
今天過得很快..不想明天的來臨.."
今日我整天也在家..看電視..訓覺,,0V0
做很多無聊的事..
明天是最最最後1日喇.."
派成績表同埋2仁既分離..
如果我有得簡..我希望永遠也不想知道分了咩班..
即使二仁分開了.."
我們在同一間學校..
有緣一定會相見...珍惜明天吧!!!..
|
|
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 86 | »
|