natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 8 月 11 日  星期六

番黎la..*

北上左多日..

琴日俾個八號風球吹左番黎..>U<

係北上既日子唔算好悶..

但第2日我已經病了..

可能係水土不服既問題..-o-

好彩後尾好番..

仲去左長隆水上樂園玩..

晒到我鬼死咁黑..

係個到玩左漂流..玩左俾勁大桶水沖落黎..

玩左sir滑梯..玩左沖浪..

唔經唔覺暑假就過左一伴..

過埋聽日..就要番3日學..

發表時間:2007-08-11 11:18 AM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 24 日  星期二

睇戲.."

11點幾就俾好多人打黎既電話嘈醒左..

too bad喔..0v0

總共有8個咁多..放假都唔俾人訓耐d..

好難得先有得訓咁耐.."

中午個陣食左碟腸粉就趕住去睇哈利波特la..

臨入埸個時買左個好大既爆谷..

真係睇見都飽..*

之後仲要一路睇一路食..

仲要大部份時間都係我拎..

今次哩集哈利波特唔夠之前個幾集咁好睇..

可能係我覺得佢細個令仔d掛..

佢依家就冇咁令仔la..呵呵..*

發表時間:2007-07-24 11:11 PM
 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 23 日  星期一

心理測驗.."

今日成日都係到聽歌.."嘻嘻

聽Bosco首泰文歌..強劍喔..*

好搞笑牙..咩大心仔..ken估仔..

想要既就問我拿囉..無任歡迎.."*v*

聽日就同媽咪去睇戲..

睇哈行利波特牙..正唷=]]

由於天氣好熱..爽爽係到提醒大家..

唔好去咁多户外既地方..去户外地方記得穿著短軸衫..kaka..

係咪好熟哩..參考某個廣告嫁..仲改左小小tim.."

下面有個心理測驗牙..很好玩的..*

異性人氣度(FOR女仔)=]`

Q1、收到有人送妳愛慕花束時,妳會覺得超有面子?
YES→前往Q3
NO→前往Q2

Q2、妳覺得有好姊妹比有男朋友重要多了?
YES→前往Q5
NO→前往Q4

Q3、妳喜歡中國結之類的古典風飾品嗎?
YES→前往Q6
NO→前往Q4

Q4、老是覺得零用錢不夠花嗎?
YES→前往Q7
NO→前往Q8

Q5、當同學有事要妳幫忙時,妳會盡全力嗎?
YES→前往Q10
NO→前往Q7

Q6、也是會注意政治新聞?
YES→前往Q11
NO→前往Q8

Q7、習慣用網路找資料寫報告?
YES→前往Q12
NO→前往Q14

Q8、最愛喝可口可樂等碳酸飲料?
YES→前往Q7
NO→前往Q9

Q9、花在電話費和手機費用粉多?
YES→前往Q14
NO→前往Q15

Q10、粉相信算命或占星?
YES→前往Q17
NO→前往Q12

Q11、超愛和情人膩在一起?
YES→前往Q13
NO→前往Q8

Q12、愛和朋友去K歌?
YES→前往Q18
NO→前往Q14

Q13、聽感人情歌時會掉眼淚?
YES→前往Q15
NO→前往Q9

Q14、妳是老師眼中的好學生嗎?
YES→前往Q16
NO→前往Q19

Q15、當感到身體有些不舒服時,妳會立刻去看醫生?
YES→前往Q16
NO→前往Q14

Q16、偷偷去買過樂透彩卷?
YES→前往Q19
NO→前往Q20

Q17、會和愛慕過的對象連絡?
YES→A型
NO→前往Q18

Q18、常換新款手機?
YES→A型
NO→B型

Q19、曾想要去整型?
YES→B型
NO→C型

Q20、粉想要買名牌?
YES→C型
NO→D型


A型
妳的異性人氣度還不錯看喔!在不少男生眼中,粉能夠瞭解男生想法的妳,算得上是卡娃伊的知己。不過當真有男生要對妳採取猛烈的追求行動時,妳心中小鹿就開始百米賽跑,表現大大失常,說話也不輪轉,可能還會變成大舌頭,讓男生覺得眼睛弄到蛤仔肉,追不對人啦!戀情多半就槓龜了,真是太太太…可惜囉!

B型
說起異性人氣度排行榜,可要叫妳一句「NO.1」,也許妳算不上是什麼超級美女,但是有女人香當武器的妳,只要使出善體人意的招術,就會讓男生不知不覺被妳吸引的啦!男生都粉喜歡親近妳,也想要疼惜妳,心甘情願爭著要當妳的護花使者呢!

C型
妳的異性人氣度不太妙喔!不是妳不夠可愛,而是妳對男生的認識,都是從小說和連續劇看來的,沒有什麼實戰經驗,所以難免有所誤解,令男生對彎有點感冒。請試著去觀察四周圍的男生,或者走進男生堆和他們聊聊天,學會撒撒嬌來散發女生的魅力,妳的異性人氣度就會翻紅爬升ㄟ。

D型
妳的異性人氣度不是差,還可以和男生當好朋友,成了換帖死黨,可偏偏就不常有男人類來追妳,害妳芳心寂寞到不行。問題是出在妳的行事作風和男生有得拼,功課也想和男生一較高下,好勝不服輸的態度,容易被當成男人婆,學著收斂好強的個性,桃花才會朵朵開囉!

 

 

發表時間:2007-07-23 11:34 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 22 日  星期日

家長日.."

今日好早就醒左喇.."

起左身就係到食野..整臉..洗頭..

哇晒都係最後1日..咁就梗係要整令自己..呵呵-V-

12點幾就出左門口..去到一個伊湯中都冇.."

番到學校..撞到D我唔想見既人...好邪-口-

番到課室..我地狂影相..影左好多張..好開心!! lala~

p.s係相簿有得睇今日d相相..*

接過成績表..發覺下學期考得好差..

好彩我上學期成績好姐..如果唔係就大獲lu..ovo

全年我係班排19/39..差唔多踩界..

平圴分就60..年年都好似一樣咁..*

今日註埋冊lu..好彩交左成績表姐..如果唔係番到屋企又俾人話.."

最後1日係2仁班la..好唔捨得tim.."

最後1日開心地度過..嘻嘻*V*

[[付出了才會有成果..]]哈哈..金句來的..

晚上打左俾佢.佢.佢..哈哈有很多個佢..分別有3個人..

你地估唔估到哩..

同第2個佢傾得很開心..wakaka.."

 

 

 

發表時間:2007-07-22 11:22 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 21 日  星期六

好好珍惜..

過埋了明天.."

二仁便要分開..-口-

很不捨得牙..

今天過得很快..不想明天的來臨.."

今日我整天也在家..看電視..訓覺,,0V0

做很多無聊的事..

明天是最最最後1日喇.."

派成績表同埋2仁既分離..

如果我有得簡..我希望永遠也不想知道分了咩班..

即使二仁分開了.."

我們在同一間學校..

有緣一定會相見...珍惜明天吧!!!..

 

 

發表時間:2007-07-21 11:27 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]