| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六
|
緣?! |
不知為何..
今天打了很多篇日記.. 說出很多自己感受..
自從升左3N班後..
發覺每天也會遇見他.. 看見他..
即使在人郡裹也能望到他..
難道我和他很有緣..?
那為什麼我不能和他一班..
為什麼我不能實我想的東西..為什麼?
為什麼?!為什麼?!為什麼?!為什麼?! 為什麼?!
為什麼?!為什麼?為什麼?!為什麼?!
很多個WHY喔..
從未試過能喜歡一個人1年多..
未試過為了一個人做了很多東西..
更未試過為了他改變自己..
因為他令我知道自己原來一直也很傻..
是他令我感到傷心.. 是他令我快樂..
永遠也不會忘記3月14日的那天..
|
|
|
2007 年 10 月 20 日 星期六
|
沉悶日子..* |
日日都係番學番學..
今日又要番..跟本我地個個星期六都要番..
冇一個星期六係唔洗番..-o-
Today番到去就去左HALL做數..
做左1Hour..就係到對分..
之後就跳舞..拉筋拉到好痛0V0
番到屋企就係到睇''我左眼見到鬼"..勁好笑-V-
日日都差唔多咁過..
今年真係辛苦左好多..
同埋認真左好多=]]
我好小可咁認真..
都係第一次..
為左原校升中四..
日日都好認真聽書..
抄筆記..
番到屋企做功課..睇電視..溫書..
一日咁就過左..
日日做重複既野..都幾悶下..
不過辛苦幾年..以後就唔洗咁辛苦..
爽爽!你要加油喔..
|
|
|
2007 年 10 月 19 日 星期五
|
很O咀..* |
今朝7點幾已經醒左..
之後起身玩X-BOX..
玩左冇幾耐就唔想玩..
之後就係到睇柯南..*很無聊
睇睇下..突然電話響..
原來有人要黎我地屋企..0V0
跟住好無奈咁出左去飲茶..
食完野..媽咪叫我走先..
番到屋企無耐=]]MUM就打電話俾我..
叫我落去俾個八達通佢..
落去既時候..我就冇識電腦..
俾完..很快地番番上黎-V-
聽日又要番學..
又要做TSA..-0-
唔想番囉..ORZ
|
|
|
2007 年 10 月 14 日 星期日
|
日記轉左新歌..* |
講完前幾日既事..
就講下今日先..
今日一早起身就溫書喇=]]幾乖XP*v*
梗係有企圖喇..哈>u<
中午就同媽咪去左燉奶佬食野..
食米線..正0V0
番到黎就係到ON MSN..
跟住佢ON左..Happy..-v-
之後就整日記喇..
日記轉左新歌牙..
轉左王子有份唱既苦茶..好好聽..
相簿會加多d王子既相..
聽日去tuen mun行街街..*V*
|
|
|
2007 年 10 月 14 日 星期日
|
認真黑仔.. |
前幾日以為自己唔見左張學生證..
嚇到咩咁..因為唔想最尾先拿飯..
餓死都未天光..
好彩後尾搵番姐..-V-
跟住唔只咁黑..
前日行行下番學既時候..
隻鞋個鐵壞左..跟住行唔到
之後著住對波鞋行番去..
好魚牙..著校服又著波鞋..好K=]]
琴日仲衰..俾個MISS讚完個名好聽..
之後佢就針對我喇 ..0V0
明明我冇講野..佢都係到話我..
仲整開我張台..搞到我冇得同明明坐..><
都唔知佢咩事..係咁話我..
其他人佢就唔話..
好憎D咁既MISS.. |
|
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 86 | »
|