natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 10 月 20 日  星期六

緣?!

不知為何..

今天打了很多篇日記.. 說出很多自己感受..

自從升左3N班後..

發覺每天也會遇見他.. 看見他..

即使在人郡裹也能望到他..

難道我和他很有緣..?

那為什麼我不能和他一班..

為什麼我不能實我想的東西..為什麼?

為什麼?!為什麼?!為什麼?!為什麼?! 為什麼?!

為什麼?!為什麼?為什麼?!為什麼?!

很多個WHY喔..

從未試過能喜歡一個人1年多..

未試過為了一個人做了很多東西..

更未試過為了他改變自己..

因為他令我知道自己原來一直也很傻..

是他令我感到傷心.. 是他令我快樂..

永遠也不會忘記3月14日的那天..

發表時間:2007-10-20 05:39 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 20 日  星期六

沉悶日子..*

日日都係番學番學..

今日又要番..跟本我地個個星期六都要番..

冇一個星期六係唔洗番..-o-

Today番到去就去左HALL做數..

做左1Hour..就係到對分..

之後就跳舞..拉筋拉到好痛0V0

番到屋企就係到睇''我左眼見到鬼"..勁好笑-V-

日日都差唔多咁過..

今年真係辛苦左好多..

同埋認真左好多=]]

我好小可咁認真..

都係第一次..

為左原校升中四..

日日都好認真聽書..

抄筆記..

番到屋企做功課..睇電視..溫書..

一日咁就過左..

日日做重複既野..都幾悶下..

不過辛苦幾年..以後就唔洗咁辛苦..

爽爽!你要加油喔..

 

 

 

 

發表時間:2007-10-20 05:09 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 19 日  星期五

很O咀..*

今朝7點幾已經醒左..

之後起身玩X-BOX..

玩左冇幾耐就唔想玩..

之後就係到睇柯南..*很無聊

睇睇下..突然電話響..

原來有人要黎我地屋企..0V0

跟住好無奈咁出左去飲茶..

食完野..媽咪叫我走先..

番到屋企無耐=]]MUM就打電話俾我..

叫我落去俾個八達通佢..

落去既時候..我就冇識電腦..

俾完..很快地番番上黎-V-

聽日又要番學..

又要做TSA..-0-

唔想番囉..ORZ

 

 

 

 

發表時間:2007-10-19 02:35 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 14 日  星期日

日記轉左新歌..*

講完前幾日既事..

就講下今日先..

今日一早起身就溫書喇=]]幾乖XP*v*

梗係有企圖喇..哈>u<

中午就同媽咪去左燉奶佬食野..

食米線..正0V0

番到黎就係到ON MSN..

跟住佢ON左..Happy..-v-

之後就整日記喇..

日記轉左新歌牙..

轉左王子有份唱既苦茶..好好聽..

相簿會加多d王子既相..

聽日去tuen mun行街街..*V*

 

發表時間:2007-10-14 05:03 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 14 日  星期日

認真黑仔..

前幾日以為自己唔見左張學生證..

嚇到咩咁..因為唔想最尾先拿飯..

餓死都未天光..

好彩後尾搵番姐..-V-

跟住唔只咁黑..

前日行行下番學既時候..

隻鞋個鐵壞左..跟住行唔到

之後著住對波鞋行番去..

好魚牙..著校服又著波鞋..好K=]]

琴日仲衰..俾個MISS讚完個名好聽..

之後佢就針對我喇 ..0V0

明明我冇講野..佢都係到話我..

仲整開我張台..搞到我冇得同明明坐..><

都唔知佢咩事..係咁話我..

其他人佢就唔話..

好憎D咁既MISS..

發表時間:2007-10-14 04:58 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]