| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 3 日 星期日
|
家長日..* |
今朝一早就同佢番左學校做壁報喇..
今朝得8度炸..><"凍死我喇..
番到去一路整一路係到聽歌..嘻-v-
同佢剪緊紙個時俾佢地偷怕左..囧
9點就要落去禮堂當值喇..-口-
吹風..凍...
Miss鐘又話我地校園大使做得唔好喇..-O-
開完會上課室..估唔到咁快就見得miss..
MISS叫我簡文科..仲話我文科好D
真係未試過評語寫得咁好哈..*V*
全班今次排第6..差過上次..
不過平均分差排第3個個2分..唉
今次俾Swing搶左個第1..
下次我一定要搶番個第1番黎..*
放學同小明去左銀座食野..
度度都冇位..後尾去左板橋食..
食左$35本身諗住$25就可以..點知
超出左我既計劃..俾小明呃左..
|
|
|
2008 年 2 月 2 日 星期六
|
番學校幫手..* |
係橫風橫雨既路上..
我唔理自己既生死..
冒死番去學校幫手..*
番到去係門口做接待..
見到d好得意既小學生..
ya-v-心情都特別好..
接待完就上左206幫手改卷..做左小老師..kaka
哈..之後仲落左禮堂搶人地個獎tim..
仲扮拿獎係到影相..^v^
跟住仲偷食曲奇餅..呵呵
同d小學生搶野食..
放學去左板橋食野..送左主席番屋企..走人
番到屋企同佢傾電話..好開心牙..
一齊睇DaDaDeDe...哈哈
|
|
|
2008 年 2 月 1 日 星期五
|
留到7點先走.. |
今日上堂又係到傾計..
不過今日唔洗練跳舞牙..
中文堂係到睇書牙..
英文oral就係到同主席傾計..
係IS堂做晒IS功課牙..好野..
中文口語同明明坐..*V*佢教左我好多野牙..嘻
Lunch食M記牙..開心..
英文超多功課牙..
3點上左去開校園大使既會..
3點30落番課室睇成績表..
嗚..今次考得唔係咁好牙..
好唔開心..><
放學留低整壁報..
整到7點幾先走..
MISS請我地食野..開心番..*V* |
|
|
2008 年 1 月 30 日 星期三
|
好凍牙..* |
今日同佢番學牙..開心..
哈行緊個時佢...*(唔話俾你地知)
真係暖左好多..由個心到暖出黎..keke-v-
番到學校..要早會..上IT堂傾計..
英文睇Oliver..數學堂同主席係到講"好魚"既野..
小息個陣落左去食野..俾小食部呃左我1蚊..><冇天理..
中文默書識晒..*v*上完中文堂要落禮堂聽野..
星期五冇得去旅行喇..-o-要係學校上堂..
3點去左開校園大使既會..遲d有得去camp..好野..
放學個時係到整壁報..個d人要我地掃晒成間課室..
好火囉..俾人點黎做野..
我地都冇收佢錢..又要我地做..
佢地就咩都唔洗做..就有錢收..
掃掃下我同南莉係到玩妹妹坐船頭..
抄戈師奶d劇情..笑死我..
搞到我地成5點幾先走..凍死人喇.. |
|
|
2008 年 1 月 29 日 星期二
|
為你而打..* |
哩幾日都冇咩野好打..
不過既然你想睇..
我就打拉..爽爽以後要打多d日記牙..*
等我講下今日既事啦..
今日番學一路講一路笑..
番到學校唔洗早會上課室..上堂-口-
第一堂係中文..又係到同佢地傾計..
不過有抄筆記牙..一心二用..Ha*v*
第二堂係體育..著住冷衫跑步..仲要落雨..好凍牙>O<
小息去左食麵..暖粒粒牙..-V-
數學堂聽書..好專心牙..
音樂堂洗上牙..李定遠上左黎..
同南莉Swing係到玩心理測驗..
改晒人地d結果..笑到肚痛^v^
IH堂好俾心機聽書..愈黎愈中2 IH堂喇..*V*
Lunch個時..食完飯..去左禮堂..
原來培育組加訐牙..嘻
第一年拿哩個獎..
IS堂背水調歌頭牙..一路唱一路背..KA
之後落去禮堂練舞..
4點幾放學..
送左小明番屋企..依家冇差佢野喇..笑-V-
聽日就係星期三喇..Wakaka
今日係一個好特別既日子就係拍拖兩星期喇..*v* |
|
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 86 | »
|