natalie815
暱稱: `爽爽=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好複雜
*☻Our's 873days
*☻Our's 871days
*☻Our's 868days
*☻Our's 866days
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2008 年 2 月 3 日  星期日

家長日..*

今朝一早就同佢番左學校做壁報喇..

今朝得8度炸..><"凍死我喇..

番到去一路整一路係到聽歌..嘻-v-

同佢剪緊紙個時俾佢地偷怕左..囧

9點就要落去禮堂當值喇..-口-

吹風..凍...

Miss鐘又話我地校園大使做得唔好喇..-O-

開完會上課室..估唔到咁快就見得miss..

MISS叫我簡文科..仲話我文科好D

真係未試過評語寫得咁好哈..*V*

全班今次排第6..差過上次..

不過平均分差排第3個個2分..唉

今次俾Swing搶左個第1..

下次我一定要搶番個第1番黎..*

放學同小明去左銀座食野..

度度都冇位..後尾去左板橋食..

食左$35本身諗住$25就可以..點知

超出左我既計劃..俾小明呃左..

 

 

 

 

 

發表時間:2008-02-03 04:56 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 2 日  星期六

番學校幫手..*

係橫風橫雨既路上..

我唔理自己既生死..

冒死番去學校幫手..*

番到去係門口做接待..

見到d好得意既小學生..

ya-v-心情都特別好..

接待完就上左206幫手改卷..做左小老師..kaka

哈..之後仲落左禮堂搶人地個獎tim..

仲扮拿獎係到影相..^v^

跟住仲偷食曲奇餅..呵呵

同d小學生搶野食..

放學去左板橋食野..送左主席番屋企..走人

番到屋企同佢傾電話..好開心牙..

一齊睇DaDaDeDe...哈哈

 

發表時間:2008-02-03 05:11 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 2 月 1 日  星期五

留到7點先走..

今日上堂又係到傾計..

不過今日唔洗練跳舞牙..

中文堂係到睇書牙..

英文oral就係到同主席傾計..

係IS堂做晒IS功課牙..好野..

中文口語同明明坐..*V*佢教左我好多野牙..嘻

Lunch食M記牙..開心..

英文超多功課牙..

3點上左去開校園大使既會..

3點30落番課室睇成績表..

嗚..今次考得唔係咁好牙..

好唔開心..><

放學留低整壁報..

整到7點幾先走..

MISS請我地食野..開心番..*V*

發表時間:2008-02-03 05:21 PM
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 30 日  星期三

好凍牙..*

今日同佢番學牙..開心..

哈行緊個時佢...*(唔話俾你地知)

真係暖左好多..由個心到暖出黎..keke-v-

番到學校..要早會..上IT堂傾計..

英文睇Oliver..數學堂同主席係到講"好魚"既野..

小息個陣落左去食野..俾小食部呃左我1蚊..><冇天理..

中文默書識晒..*v*上完中文堂要落禮堂聽野..

星期五冇得去旅行喇..-o-要係學校上堂..

3點去左開校園大使既會..遲d有得去camp..好野..

放學個時係到整壁報..個d人要我地掃晒成間課室..

好火囉..俾人點黎做野..

我地都冇收佢錢..又要我地做..

佢地就咩都唔洗做..就有錢收..

掃掃下我同南莉係到玩妹妹坐船頭..

抄戈師奶d劇情..笑死我..

搞到我地成5點幾先走..凍死人喇..

發表時間:2008-01-30 06:51 PM
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 29 日  星期二

為你而打..*

哩幾日都冇咩野好打..

不過既然你想睇..

我就打拉..爽爽以後要打多d日記牙..*

等我講下今日既事啦..

今日番學一路講一路笑..

番到學校唔洗早會上課室..上堂-口-

第一堂係中文..又係到同佢地傾計..

不過有抄筆記牙..一心二用..Ha*v*

第二堂係體育..著住冷衫跑步..仲要落雨..好凍牙>O<

小息去左食麵..暖粒粒牙..-V-

數學堂聽書..好專心牙..

音樂堂洗上牙..李定遠上左黎..

同南莉Swing係到玩心理測驗..

改晒人地d結果..笑到肚痛^v^

IH堂好俾心機聽書..愈黎愈中2 IH堂喇..*V*

Lunch個時..食完飯..去左禮堂..

原來培育組加訐牙..嘻

第一年拿哩個獎..

IS堂背水調歌頭牙..一路唱一路背..KA

之後落去禮堂練舞..

4點幾放學..

送左小明番屋企..依家冇差佢野喇..笑-V-

聽日就係星期三喇..Wakaka

今日係一個好特別既日子就係拍拖兩星期喇..*v*

發表時間:2008-01-29 05:45 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]