呢掛發生佐好多野... 下個星期又要考試啦... 一定要考好d....三科主科一定要合格架....=.=+ 哈哈... 呢排發生好多野亞.... 一過好似冇咩野咁.... 都係好開心...可能係有一班好朋友陪啦.... 哈哈....多謝你地亞.... 果然係兩兄妹同一命運...亞...... 哈哈哈...........好無聊....嘻嘻... clannad好好睇...杏同海星使好萌亞....!!!!! 唔打住la... =]=]