今日...補底...超開心...最後一堂.. 不過都係超唔倨個miss囉.. 補完就去打機..xdxd... 勁舞的說... 不過唔知點解...今日好唔開心亞...><..'' 點解架...
唉... 我..bowbow豬...楓...同wingwing係最顛四人組的說..!!!