本小姐好耐都未打過qooza啦~~~ 大家係唔係好掛住我呢><'' 上一次打qooza係上年既12月8號.. 哈哈.. 本小姐呢家係學校上緊堂=_='' 見冇野做先打架炸.. 我俾面你地-_-''自high中!! 算啦...唉