呢家係學校上陣電腦堂... 好悶...已經放棄佐做個d野啦... 唉...仲有幾分鐘先落堂... 好q悶亞... ><
好掛住屋企部電腦...電視..亞... 妖...唉,唉..唉..放佐學要補習的說... 4點鐘...
成績表....