唔知點解覺得自己好似俾人誤會左咁......其實唔係好關誤會噶對象係邊個噶,只係唔想俾人誤會嗟.....唔知道佢有無誤會,不過有無都好,我係度講多次:我講噶我會唔敢搵佢唔係話怕佢再同我借,而係唔想出到來玩得唔夠開心尽興......講完,到底佢要唔要誤會,呢個就唔係我可以理到噶了.....
今日真係好開心好開心超開心!!!!我從來都唔知道原來两個人都可以咁開心咁幸福咁過生日噶....睇見佢噶驚訝表情,睇住佢開心噶樣...我覺得一切都係值得噶....我只要佢開心我就開心了....望住佢笑笑口咁許願,吹蜡烛噶果個人...係果個時刻我覺得我係哩個世界上幸福噶人...當時真係眼濕濕....原來幸福開心可以係咁簡單噶....點解我以前無發覺噶呢?????
生日快樂啊!!!!一定要幸福啊!!!!
原來一直以來錯噶都係我....點解我唔早D認清哩個事實呢?.......點解我要將自己逼到去一個咁可悲噶地步???........凡事唔好强求........我係過分左了......明明知道只係假橡......却係宁願做烏龜.....去相信一時噶開心諾言.....有時人就係咁笨噶.....或者只係得我咁笨......我要學得更叻..........