好多感覺混合係一齊.....
就要搵嘢做了...搵乜做好呢???....有乜嘢係可以搵到多D錢噶呢???....我好想快D有自己噶屋企哦....一個属於自己噶屋企.....我成日都會幻想自己會點樣妝扮我間屋.........好難諗哦....煩緊哩樣嘢....做乜好呢???
好興奮啊!!!!!家姐結婚果晚可以唔使翻屋企玩通宵!!!!...L帮我約左好多人陪我玩哦...我地齊齊去L屋企打麻雀....好期待啊!!!....可能果晚仲可以飲酒哦...未試過係出面過夜...唔知有乜FEEL呢???....好想快D到果日哦.....期待ING..... |