其實我係米一個無乜感覺噶人定係點呢......唔知點去形容家下噶感覺.....每個人都要經過生老病死....但如果真係最終結果係死噶話.....點解又要出生呢????....點解有D人可以去得咁安詳....但係有D就要去得咁痛苦呢???......我唔知道我到底應該希望阿婆無事...定係希望佢係無痛苦咁離開......如果真係要離開噶.....我希望你可以好好好好好好安詳咁離開........
若要人不知...除非己莫為....