做人或者......

不必要得到最想......

 

我個小說blog: http://blog.qooza.hk/lazyneil

 

  


2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


原來真係「攀得高時跌得痛」~~

尋日考中化oral~~

雖然係第二次考&fail中化都無所謂~~

但係唔知點解心情都好沉重好緊張~~

然而喺等入得學校之前又有樣野令我個人放鬆左好多~~

因為果樣野令我好開心~~

而家諗返可能其實件好普通既事~~

但係直到而家我諗返起都會好開心~~

可能就係因為咁樣就令我d唔好既心情一掃而空~~

最後考完都應該ok~~算係中規中矩啦~~

已經夠啦~~當然最好升grade~~

今日去左做攝影師~~一個好唔夠pro既攝影師~~

雖然只係幫人地既last day影下相~~

但係我好似做左唔少錯事令到人唔開心咁~~

唉...唉...唉...

或者我出現喺果度已經係一個錯既時間、一個錯既地點~~

加埋我呢一個錯既人做一件錯既事件~~

似乎我好似係天生就好識得整到人地唔開心咁~~

掉轉又唔識得氹人~~

可能又係命帶貪狼既原因掛~~

似乎我係綜合哂好多唔同星既缺點咁~~

優點就真係無乜~~

如果可以時光倒流我情願唔去算啦~~

令到一個人開心(其實可能無乜特別開心)之後又令到佢唔開心~~

咁似乎係一種會傷人傷得深既事~~

就好似先俾人一個希望~~到後黎就喺佢面前打破呢個希望咁~~

哈...哈...哈...

睇怕我都係適合做壞人多d~~

最起碼我可以做一個稱職既壞人~~

而唔係一個自作聰明成日以自己係好人但係又愈幫愈忙~~

咁樣去搞wo哂d野~~同埋得到既樣~~到頭來唔係自己本身預期會得到既野~~

可能係我份人同埋做既野都太幼稚啦~~

我諗我都係一個唔會成熟既人黎嫁啦~~

嘿...嘿...嘿...

究竟係咪我前世係個大惡人呀???

定係我得罪左個天呢???

點解我成日做好多野都事與願違既???

尤其是d重要既事~~

個天就好似用我頭先講果種hurt人既方法黎玩我咁~~

無啦啦尋日整幾樣野黎搞到我鬼死咁開心~~

但係今日就要我同樣程咁唔開心返~~

究竟咩事???

算啦~~反正由今日開始~~

我都諗住做定好多唔好既事會發生喺我身上既心理準備嫁啦~~

起碼到時應該會無咁唔開心~~

就最似黃子華所講︰「係咁嫁啦﹗好出奇呀?」一樣~~






訪客留言 (返回 neil237 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 neil237 的日誌 ]





 Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!