打返5月8日既blog先 其實而家係5月21日了xDD"
我每半年打下BLOG 之後次次都係堅持左幾次又N耐唔打~
話說5月8日母親節 我地4A全班被迫去睇中史畫劇:邪路黃花
萬分不願意去~ 不過還是要去~
記得是跟阿阮同Laic約埋一齊行去的
由葵涌村行去葵青劇院
都行左幾耐下...
睇完之後發覺都幾好睇~~xd
有激情 有D搞笑 革命真偉大
不過最鍾意個女人講D勁搞笑既英文
之後同左GARY 周子 肥軒 毛毛 楊景
去吃親愛的雲貴~~
點解次次都係我食最慢??!
之後去左打陣波
天氣真係熱到咩咁((SHIT
返屋企個陣7點
去左買個母親節蛋糕比MA打
話說今次係我第一次係母親節對母親有所表示!!(((勁
睇得出MAMA都好開心
+幾張相先

|