我的天地.....
大家好,我係xxx
nelson1029
暱稱: 冬瓜_豆腐
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
尼次係我最後一次打bl...
...比死蕉塋lao我唔打...
好野!!!!!
2007-11-27
今日都幾開心..
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 8
今日人氣: 6
累積人氣: 587
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


今日都幾開心.. 分類: 未分類

今日7點起身

好無聊...無野好寫

7點10出門口去開平練choral

行行吓

撞到一個好耐冇見既老友

傾左一陣就走la

返到去,

開始練

其實我認為

miss leung都唔係咁惡啫

點解有人會話佢完全唔好

我仲覺得佢係我最鍾意既miss(out of mr.wong)

9點45放

早左3個字,

好野!!!!

多左d時間同m.c.chan佢地打籃球

好開心呀...

今日我in左6粒..

算好架la

win左

1對2

因為佢太廢la...

打左half個hours

就走lo

一路行..一路聽''蒲公英的約定''

唔知點解,呢首歌令我心情都好左好多...

返到屋企,

就打開左個'['錢箱''}

見到..

原來我o係一個月既努力之下

儲左400幾蚊

可以慢慢食野lo

其中有一部分

我會用尼請佢食lunch

因為佢好快生日....

1點幾出門口去打table-tennis

打完就同班fd去sodex ho食noodle

返到屋企..開msn

同人傾左一陣就落club house同cousin打波

見到一個波fd

就同佢打左一陣

走人...

上番屋企打邊爐

ok好食

..........................(無野寫lo)

 

the end






訪客留言 (返回 nelson1029 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]