今日7點起身
好無聊...無野好寫
7點10出門口去開平練choral
行行吓
撞到一個好耐冇見既老友
傾左一陣就走la
返到去,
開始練
其實我認為
miss leung都唔係咁惡啫
點解有人會話佢完全唔好
我仲覺得佢係我最鍾意既miss(out of mr.wong)
9點45放
早左3個字,
好野!!!!
多左d時間同m.c.chan佢地打籃球
好開心呀...
今日我in左6粒..
算好架la
win左
1對2
因為佢太廢la...
打左half個hours
就走lo
一路行..一路聽''蒲公英的約定''
唔知點解,呢首歌令我心情都好左好多...
返到屋企,
就打開左個'['錢箱''}
見到..
原來我o係一個月既努力之下
儲左400幾蚊
可以慢慢食野lo
其中有一部分
我會用尼請佢食lunch
因為佢好快生日....
1點幾出門口去打table-tennis
打完就同班fd去sodex ho食noodle
返到屋企..開msn
同人傾左一陣就落club house同cousin打波
見到一個波fd
就同佢打左一陣
走人...
上番屋企打邊爐
ok好食
..........................(無野寫lo)
the end
|