今日,係開平speech day同我地choral既competition既大日子
7點幾返到去,
同m.c.玩左一陣==
開始練,去到9點
跟住發現我地男仔唔夠人,仲要+多一個男仔先夠人去比賽
好釆(周南)o係度,
]佢以為要返學
咁miss leung就叫左佢幫手
去做口型
一開始練
佢唔識,做左d勁gag既動作,
笑死我地...
跟住佢都做得好好
去比賽lo
我地係第3team
ko
見到好多間都好廢....
我地攞硬第1la
miss leung叫我地返開平等消息
我地返到去
就係咁打波
我打左比佢
佢話r o係佢屋企
跟住我就比人玩lo
後來miss leung返到尼
話比我地知我地攞左第一
tuck shop仲賣雪條買4get one tim
好野!!
走去何館同人踢波
佢話搭緊的士出尼
我叫左佢尼
跟住又冇so佢
叫左佢去搭17號..
其實我都係想見吓佢啫
佢又發脾4...
話我stu
我好無奈......同d人踢完波之後
又同人去打籃球...
好開心....
唔寫la
其實仲有野想講
不過唔敢講...
end
|