我的天地.....
大家好,我係xxx
nelson1029
暱稱: 冬瓜_豆腐
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
尼次係我最後一次打bl...
...比死蕉塋lao我唔打...
好野!!!!!
2007-11-27
今日都幾開心..
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 8
今日人氣: 17
累積人氣: 598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


好野!!!!! 分類: 未分類

今日,係開平speech day同我地choral既competition既大日子

7點幾返到去,

同m.c.玩左一陣==

開始練,去到9點

跟住發現我地男仔唔夠人,仲要+多一個男仔先夠人去比賽

好釆(周南)o係度,

]佢以為要返學

咁miss leung就叫左佢幫手

去做口型

一開始練

佢唔識,做左d勁gag既動作,

笑死我地...

跟住佢都做得好好

去比賽lo

我地係第3team

ko

見到好多間都好廢....

我地攞硬第1la

miss leung叫我地返開平等消息

我地返到去

就係咁打波

我打左比佢

佢話r o係佢屋企

跟住我就比人玩lo

後來miss leung返到尼

話比我地知我地攞左第一

tuck shop仲賣雪條買4get one tim

好野!!

走去何館同人踢波

佢話搭緊的士出尼

我叫左佢尼

跟住又冇so佢

叫左佢去搭17號..

其實我都係想見吓佢啫

佢又發脾4...

話我stu

我好無奈......同d人踢完波之後

又同人去打籃球...

好開心....

唔寫la

其實仲有野想講

不過唔敢講...

end

 

 






訪客留言 (返回 nelson1029 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]