樂﹏的事件簿:-)
neo_1117
暱稱: nE0
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-07-04
2008-2009 學年總結
電車....
2009-06-14
忐忑
文章分類
全部 (34)
私家blog-x- (2)
開心blog^_^" (1)
未分類 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 102
今日人氣: 3
累積人氣: 2386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


100問 again=] 愉快 分類: 未分類

{個人資料}
1.你叫咩名:: 樂 可樂!? 樂天熊仔餅!?

2. 你幾多歲:: 12
3. 你幾時生日:: 11月17
4. 你英文名係咩:: nE0
5. 你ICQ係咩:: 冇..
6. 你MSN係咩:: [email protected]

7. 你E-MAiL係咩:: [email protected]

8. 你手提幾多號:: 93440780

9. 你住邊:: 筲箕灣
10. 你用幾多個論壇:: many  記得既有5個..


{朋友仔}

11. MSN有幾多個人:::449個xD"
12. 邊個係你好朋友:: 蚊蚊 丸丸 銘銘 冷!?

13. 最憎邊個:: 方平謙

14. 覺得好朋友既定義係咩:: 對我好..
15. 邊個最懶:: 我^^
16. 邊個最煩::
方平謙

17. 邊個對你最好:: 包
18. 邊個最關心你:: my self
19. 邊個最得意:: 冷!?
20. 邊個最幽默:: 樂b  xD"
21. 邊個最花心::一定唔係我呀>.<"
22. 邊個最扮野:: 我xD"
23. 邊個最濺:: 我xD"

24. 邊個成日哂命:: 唔知..
25. 邊個最高:: ZeR0
26. 邊個最矮:: 好多
27. 邊個最肥:: .............................
28. 邊個最瘦:: 唔知
29. 邊個最勇:: 未知
30. 邊個最細膽:: 未知


{愛情}
31. 鐘意邊個::蚊蚊 ..
32. 你鐘意佢D咩:: 可愛
33. 佢知5知你鐘意佢:: 一定知
34. 佢鐘5鐘意你:: 鐘意
35. 有冇同過佢表白:: 有呀xD"

36. 有冇同過佢單獨出街:: 我都想
37. 點識佢:: 學校=]]
38. 識左佢幾耐:: 好似3個星期..
39. 有幾多人鐘意你:: 好多[naugh][自戀中..可不用理會]
40. 鐘意過幾多個人:: 喜歡好多..愛[past]的只有5個


{囍歡}
41. 囍歡咩卡通:: 多啦a夢
42. 囍歡咩牌子既野:: nike.
43. 囍歡食咩:: 魚生
44. 囍歡飲咩:: 酒精
45. 囍歡去邊度食::[?]

46. 囍歡中學定小學:: 中學
47. 囍歡咩電視劇::冇

48. 囍歡咩電影:: 搞gag個d啦
49. 囍歡咩手提::靚靚.v.
50. 囍歡咩日子:: 拍拖日
51. 囍歡咩季節:: 冬天[[好浪漫~]]
52. 囍歡咩運動:: 籃球

53. 囍歡咩明星::[/]
54. 囍歡咩歌:: god knows
55. 囍歡係屋企定出街:: 一定系出街


{家人}
56. 屋企有幾多個人:: 2
57. 屋企邊個對你最好:: 老母
58. 邊個最偏心:: 老母
59. 邊個最多野講:: 老母
60. 最近邊個親人死左:: grand father...


{ABouT ScHooL}
61. 你咩學校::sms
62. 間學校係邊::筲箕灣

63. 囍5囍你間學校:: no
64. 直資學校定津貼學校:: 津貼
65. 一個月幾多錢學費:: $0.00000000000000000
66. 幾點放學:: 03:45/06:00p.m.
67. 你幾多年級:: F.1
68. 幾點要返到學校:: 08:00
69. 咩班::1D
70. 咩社::Saturn-[]-


{Bo0K}
71. 鐘意咩小說:: no

72. 鐘意咩漫畫:: 冇
73. 鐘意邊個作者::
no
74. 鐘意邊個出版社:: no

75. 家中有幾多本小說:: no
76. 家中有幾多本漫畫::no

77. 鐘意漫畫定小說:: no
78. 鐘意邊種小說:: no

79. 一個月睇幾多本書:: no
{GaMe}
81. 你玩咩GaMe:: 好多=]]
82. 比較鐘意咩GaMe::
勁舞~
83. 你想玩咩GaMe:: 冇 xD=]
84. 有冇買過點:: 有=]]
85. 花幾多錢買點:: 3百幾
86. 玩咩GaMe最勁:: 勁舞~
87. 有冇試過係GaMe度爆粗:: 有=3=
88. 有冇試過為左打機而5訓教:: 冇-3-
89. 覺得邊D點最貴:: 吾知wo
90. 最憎咩GaMe:: 冇=]


{其他}
91. 多數同邊個傾電話::個個囉...
92. 多數用MSN定IcQ:: MSN
93. 友情.愛情.家人.邊樣第一::
愛情

94. 電視做緊廣告果陣你會做咩:: 上網
95. 得閒果陣會做咩:: 訓教

96. 依家做緊咩:: 想訓.
97. 同緊邊個傾計::冇.
98. 第一次約會係幾時::
6年班.
99. 用幾耐時間完成呢100問:: 20分鍾
100. 想叫邊個做呢100問:
         銘

         妹

         個個個個

 

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-10-21 09:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


2008-10-16 分類: 未分類

今日番到學校..先發現好多野未做囉..

今朝一番到去就係canteen死抄..

[我今日仲於見到你坐556架車番黎喇-.-]

好型呀你[個頭盔]

唔濟呀..又冇去early雞喇..

差一次咋..

唔可以衰嫁@@"

去到lunch..

蚊好糗呀..

1樣..2樣..3樣..4樣..5樣.....

多不勝數[gag]

跟住我就同銘去左307 "溫書"

好彩有佢地2個既提水..

我先會識joint dictation..

鍚哂你[地]  啜.....

游完水..

要番學睇野囉..

本身諗住一定會訓著..

但意外地

又唔錯wo..

幾好睇..

咁好啦...真係放學喇..

同蚊1齊走=]

去到太陽城..................

見到呀妹...  you give me afraid !!

就即刻閃左入去太陽城..

嘩..係花樣[筆名[呀..

超開心..

聽日講呢隻筆好難搵[in hk]

咁都比我搵到

開心死喇

跟住就買埋signo dx x3  g2 x1

咁就用左40幾蚊..

就係因為咁..

我mod左呢枝台灣筆..xD"[又mod1枝]

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-10-16 11:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


好唔開心..好灰.. 分類: 未分類

唉..

都唔知做咩..

今日"m到"咩..

成日都好燥..

呀魚..

對唔住呀..

我唔應該發你脾氣..

我都唔知自己搞咩..

對唔住..x99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999[好行]

原諒我啦

 

今日lunch成係sosad

死人丸整到人好似生野咁..

好樣衰呀..[仲有少少痛tim]

轉筆都有少少成問題喇..

妖..

聽日點番學呀 囧rz

好彩我只係得5粒..你有6粒xD" [下.我有6隻手指-0-"]

 

番到屋企..

呀媽又係到..

一番到黎就罵

都唔知係發生咩事..

跟住我廢事彩佢..

到而家都未講過一句野xD"

 

而家只好寄望聽日唔好"m到"啦 [j]

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-10-15 11:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


第4日=] 開心 分類: 未分類

哈哈

話咁快就4日嫁喇wo

真係快樂不知時日過呀-.-

本身都係唔想比人知家ma..

而家愈黎愈多人知囉...

sosad .v.

近排花左好耐既時間

去整1枝筆..

個枝就係nE0's pen喇..

呢枝筆完全係我自己既作品.

由設計到完成..

都由我一雙手既包辦xD"

而且d 轉筆高手..壇主..超版 版主都話好轉

真係超開心..

好喇..又要做功課喇

閃..拜拜!!

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-10-14 11:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


發姣=] 愉快 分類: 未分類

哈哈..

今日gala呀...

今日去到既時候..

先知道家鉻同凱媛姐係黎真嫁-0-"

糗第1次-.-

去到m記食野..

2個都唔知係到做咩

都唔恩愛既..

我同敏當然唔會做人電燈膽啦

閃開之後..

佢地2個又怕羞..

跟埋過黎...

跟住我驚到彈起左

糗第2次..

去到swimming pool既時候

同左家姐"親熱"左一會兒之後..

就比人"的"左去"啦啦啦啦啦!!!"  [sosad]

跟住..

恐怖既事就發生喇..

有隻野係我頭上面飛-0-

咩黎嫁..好唔舒服之下..

一野撥開佢..

跟住就o shit~~~~~

係蜜蜂呀...@@

佢就2話不說咁針我..

我開始發din..

有少少那那地..

又有少少痛痛地

仲要有少少痺痺地-.-

咁就去左RC個到搵人幫我搞

到而家仲於好番d喇  [keke]

 

gala完左

番到屋企既時候..

見到我d筆仲於黎到喇

我開心到喊左出黎..

因為都等左成個星期喇..

而家就係到死mod筆..

入膠入到d手指有d痛 =[

 

到左夜晚,,

有件開心野發生左..

第1件就係.......................

.......................................

.......................................

.......................................

.......................................

.......................................

.......................................

.......................................

我做到PTB既版主喇..

我又開心到難以形容..

 

 

 

end of today is very hapi*

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-10-11 12:37 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]