樂﹏的事件簿:-)
neo_1117
暱稱: nE0
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-07-04
2008-2009 學年總結
電車....
2009-06-14
忐忑
文章分類
全部 (34)
私家blog-x- (2)
開心blog^_^" (1)
未分類 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 102
今日人氣: 3
累積人氣: 2408
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 私家blog-x-

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:2個fd )
tIMe oF fIniSh iS..... 2008-10-09 06:44 PM


2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


攞黎衰既100問.v. 開心 分類: 未分類
> [關於自己]
>
> 1.叫咩名:何樂天
> 2.幾多歲:12..就13喇xD"
> 3.住響咩區:東
> 4.一日沖幾多次涼:1-2次啦"睇情況啦呢D野-3-"
> 5.有冇跌過身份證:未=]
> 6.有冇上過咸網:老實講..有嫁xPP"
> 7.打xANGA定係BLOG:好明顯blog啦-.-"
> 8.有冇釘環:想嫁..不過冇..
> 9.單眼皮定雙眼皮:單眼皮(樣衰-.-)
> 10.有冇戴眼鏡:一時時啦~  通常打波同係屋企先唔帶=]
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:做緊100問~
> 12.聽緊咩:夢中人
> 13.講緊咩:nothing
> 14.食緊咩:口水計唔計-.-?
> 15.現在既時間係:10:52 p.m
> 16.今日幾多號:24號
> 17.著緊咩色衫:紅色-3-
> 18.依家係日頭定夜晚:夜晚
> 19.同邊個玩緊MSN:ei..........
> 20.上緊咩網:qooza同埋kcf"
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作:整頭髮-3-
> 22.雜誌:電腦個d囉..
> 23.ARTIST:餵屎物呼   ← 全部錯嫁-.-
> 24.歌手:MJ, all rapper
> 25.SONG:They don't care about us, the girl is mine, dangerous.........
> 26.FOOD:魚生 xD"
> 27.DRINK:pussy fruit
> 28.劇集:冇.v.
> 29.電影:batman
> 30.睡姿:趴係到..
> 31.國家:日本=]
> 32.口頭禪:好多wo-.-
> 33.朋友:queenie*
> 34.人:子搖(not soso ar)
> 35.報紙:唔睇嫁wo- -
> 36.牌子:muji..靚靚呀<3"
> 37.生果:冇~
> 38.顏色:黑.白.粉紅
> 39.WEATHER:涼涼地就夠喇....
> 40.GAME:war game呀 xD"
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:周國賢
> 42.JANICE OR 王苑芝:JANICE
> 43.曾蔭權 OR 董建華:曾蔭權
> 44.黃偉文 OR 林夕:林夕
> 45.菠蘿包 OR 雞尾包:雞尾包
> 46.聖誕假 OR 暑假:聖誕假
> 47.寫信 OR EMAIL:寫信
> 48.地鐵 OR 小巴:小巴
> 49.PUMA OR ADIDAS:PUMA
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:古巨基
> 51.百佳 OR 惠康:惠康
> 52.7-11 OR O.K.:7-11
> 53.WATSONS OR 萬寧:萬寧
> 54.奶茶 OR 咖啡:咖啡
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:容祖兒
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未:嗯..
> 57.拍過幾多次拖:4-5次
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:真係嗌左..傻仔-.-
> 59.你係咪一個好既LOVER:算係掛..我諗..
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:一齊齊諗的
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:行街..但係唔好撞到識既人就好喇^^
> 62.想要一個點既情人:岩心水既.v.
> 63.想幾多歲結婚:唔洗急..
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:有錢既話2樣都會搞=]
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:睇老婆鍾意邊隻啦~
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:always啦~
> 67.最鐘意邊個老師:anne lee
> 68.最憎邊個老師:xyz
> 69.最鐘意既科目:maths and pe
> 70.最憎既科目:eng lit
> 71.有冇玩黑板:有呀xD"
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:一定要係學校呀=[
> 73.幾點放學:3點9
> 74.幾點放LUNCH:12點
> 75.放左學去邊:canteen hea or番屋企 or練野
> 76.係咪經常遲到:試過一次咋-v-"
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:冇=]
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:都冇呀 哈哈~
> 79.上堂最鐘意做咩:訓教掛..再唔係咪畫畫囉
> 80.學校俾唔俾帶電話:唔俾
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:/
> 82.最白痴:/
> 83.最可愛:呀妹..
> 84.最無知:/
> 85.最矇下矇下:爆石哥
> 86.最吹水唔抹嘴:佢囉xP"
> 87.最講過唔算數:冇呀..
> 88.最叻:tomson
> 89.最似大姐/大佬:家姐2號..
> 90.最型:家姐2號
> 91.最靚仔:壽仔
> 92.最靚女:我諗係queenie掛
> 93.最串嘴:呀妹
> 94.最坦白:queenie
> 95.最多野講:唔知呀.v.
> 96.最鐘意傾心事:queenie
> 97.最冇時間觀念:queenie
> 98.最細膽:唔知
> 99.最姣:家姐1號
> 100.最成熟:應該係我自己呀xD"
tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-24 11:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


3日-.- 愉快 分類: 未分類

雖然呢3日唔係發生左好多野-3-

但係都覺得好開心=]

因為唔洗番vac (爆笑中xD")

攞左個250蚊之後..

去左掃筆-.-

琴日得番40蚊@0@"

好彩..今日都有番140既profit ^^

搞到我而家屋企超多筆-.-"

要買個"架"番黎掛起哂佢地xP"  <-----kai左

而家鍾意左beat box天..

點算巧呢..

唔想咁多野都玩

仲要玩得好好-.-

落人地面唔好家ma xD"(奸笑中 ~)

 

KCF個貼呸頂左喇

上去參觀下啦xD"

http://www.kitcat-tricks.net/forum/thread-24878-1-1.html

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-21 11:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


2008-07-18 愉快 分類: 未分類

嘻嘻~"

呢2日都vac-.-

好辛苦呀..因為好悶-33-"

死喇死喇..我d思春病又發作喇/___\"

好愛你呀xPP"

岩岩超開心呀=]

+左零用錢呀  yeah^^

而家一個星期先250蚊.v.

太少喇=[

其實你可以成日打比我嫁

我..最多唔聽你電話之ma  嘻嘻~

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-18 12:46 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 不安 分類: 未分類

我決定通常都係2日先打一次喇-v-

===============================================================================

琴日係vac既開始喇/____________\"

原來唔係想像中咁多野做/搞-.-"

番到去...悶到嘔肺喇\ ___ /"

有幾次都差d訓著喇>.<"

暑期作業都快做哂喇=]

中文差中文^^

英都數就..50/50la =[

希望會o係1星期之內做哂~

tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-15 05:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]