| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 14 日 星期一  |
2日喇..太多野發生  |
分類: 未分類 |
琴日去左大家樂食個扒
幾好食呀-v-
味道ok la
口感唔差=]"
之後番到屋企
開左部電腦
就訓著左-3-"
12點先醒
搞到d時間din倒哂-.-
4點先訓得著><"
超勁爆大個黑眼圈呀tvt"
今日..
冇咩特別啦
夜晚去左唱k
識左個女仔^^
唔錯嫁..
幾靚女..幾好人..唱功都唔差-0-:
可惜...........
唔記得問佢攞電話+msn呀TvT"
希望下次都見到佢la ={
|
| tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-14 12:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 11 日 星期五  |
2008-07-11  |
分類: 未分類 |
哈哈"
今日好開心呀=]
早左起身(都11點喇-.-)
跟住12點左右食我既早餐/_________\""
好la..跟住就打機..打打打-3-"
打到2點幾-v-"
跟住神奇地識自動自覺做功課-0-"
感到起出奇囉 |||
晚上7點幾""
去左聽個taLK"
超鍾意
勁鍾意
爆鍾意^^
t0Day iS A daY @@" |
| tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-11 10:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 私家blog-x- |
|
| tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-10 10:56 PM |
2008 年 7 月 10 日 星期四  |
悶-v-"  |
分類: 未分類 |
大家好呀.v.
今日新blog開場-3-
請多多指教
====================================================
今日好晏先起身呀TvT
不過幸好都係你打黎之前起左/___\"
我今日先知..原來琴日係last day -0-""
呢排唔知點解成日都發夢-.-"
sosad -___-:
跟住又成日係到hea+傾電話-3-"
太冇貢獻喇-[]-"
我聽日開始要做暑期作業喇..嗚tvt
如果唔係7月尾交唔到就大0樂喇 -0-"
一陣仲要set 個timetable-.-||
辛苦辛苦~ |
| tIMe oF fIniSh iS..... 2008-07-10 04:21 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|