今日返到公c~我果隻船仔唔見左~原來去左長沙灣個邊~要去返個邊~佢地話因為今日星期日所以無飯飯食~
搞到我買左百蚊杯面同餅乾~~今日我e經好努力食嫁喇~但係都食唔曬........都係留返聽日再eat過!!!!
放工仔之後本生去同去bbq~但係都係放左飛機~返左屋企~嘻嘻!!!!
你個葉琪~叫撚左你唔好打電話泥嫁喇~仲要打泥~!!!
黑我僧既原因:出出下街~可以無喇喇~~蚊人d3~有咁大力得咁大力~仲要唔會就住就住嫁wo~真係唔會怕人地件3會爛 蚊人地件3都唔止~仲會車9人d頭髮~你自己無頭髮咩???<<---我諗佢係弱待狂(大家要小心d)
人地話~唔受都要~日日問多次~真係頂佢唔順!!!!
|