好耐又無打過喇...嘻嘻~!
e排都發生左幾多野~~~
我夢之歷險~個ac連續比人爆q左2次囉~所以我決定左唔玩
同牙樂散左~但係同左celine一齊^v^
果日佢叫我叫佢間大學到接佢~不過最後都因為我遲到~改左去cwb等.........
不過無耐因為要返工所以就走左~我應成你下次再陪你耐d喇!!!!
上個星期牙彤打電話泥~問我有無興趣去佢條仔間空運到做wo.....有成萬6蚊個月o...o~係咁引我去做囉~
又話可以成日同d空姐溝通~因為要搵佢地簽收~又話無咩野要做炸wo=[]=
不過最後都比我推左~因為要去到機場個邊~咁鬼遠~人工都係多我3千幾到~仲布d車錢貴到x咁~
如果遲d有興趣先搵你喇~
今日個電話
比我跌左落地下~部電話就無是~但係入面張m2壞左.......~d相無曬>...<果6百幾張相我仲未入返落電腦到嫁~
激死我喇~!!
仲有樣野~葉琪~你唔好再打電話比我喇~!!我唔撚想聽你電話~勁黑人僧丫...........煩到x咁
|