3月19
今日返下就4點半.......
同人接早左~~同牙強佢一更~~
今日訓工7左~唔記得關左個制佢~搞到個鐘仔唔明~
好彩我無比人話~返工今日~見到黃夏惠<-----佢今次唔係拎lv~wo
又識多左幾個ca~
今日無聊係到計ot~計計下計到今個月ot都應該有成千蚊.....開心死
發覺個契好好傻丫~個男仔咁樣對佢~佢仲......
joey入左院~你唔可以有是嫁~!你要比心機支持落去丫~得閒笑多d個病都好d嫁
講明丫~就算你咩左我都唔會比poohpooh你嫁.........我要你自己親手出院問我拎~
你之前仲話要搬去hk~同我住嫁...........你話你要做我個賓賓嫁~我下個星期一放假會去mc搵你嫁!!
你要過到e關丫....
|