今日等左成個上就~终於做左個決定............!!!
特燈搞到有個fd勁僧我~有人可能會話我傻~但係我咁做都係為左你好^3^
希望你會知道我既用心喇~好好珍惜果個男仔啦........
今晚飲左小小酒~......唔知點解e排勁想飲酒發舌下~有可能e排太多野煩喇
又要搞出糧d野~又要成日為人煩~仲要晚晚訓得3個鐘~成個人殘左好多
下次見到我唔好比我嚇親丫