今日比牙樂呃左~勁嬲!!!
e家覺得你份人好黑人僧~又呃多我一次丫你!!!
你呃得我~咁我應成左既野都唔洗做比你睇.......
今日無拎到d野比牙希tim佢實打死我喇......
等我聽日拎返比佢先~佢順便可以陪我散下心~好似喂屈左你tim~嘻嘻