今日較左5點鐘~鬧鐘~比我整熄左~好彩之後識起身炸......之後整野返工
返到公司打克咭仔~撞到牙賢佢地.....之後同時機佢地一齊去美心........
今日跟日星~同牙峰一更......開心死~係澳門食飯飯個時~見到牙ray~吹左一陣~又要開工
5點幾返到hk~企係碼頭~等到差唔多7點先放工~勁唔開心~返左十二個鐘囉今日~
人工又唔係多又要返咁多個鐘~唔開心....