琴晚11點幾就訓左教la...因為今日去搵野做ma... 唉!!...好擔心我自己a..10月8號下午4點..上庭...都唔知發生咩事 死la...會唔會我太耐冇上去見社工呢....唉..總之我而家好愁好擔心 真係好擔心...冇得再見到你地ar.........因為e+先黎叫我上庭....做咩唔一早叫我上庭wo 係到要等到而家.......係唔係真係要我咩人都失去晒先開心ar....{好想喊}
現在我過的日子比以前悶....因為而家冇咩上大陸玩la 唔係屋企就係返工....大多都係屋企對住部腦...唉!! .淋起以前真係好開心..../.不過,而家唔可以掛住玩la...要認真做野... 不過,而家做緊戈到都好幾日冇返la...因為我想轉工.... 而家要比心機搵一份岩我自己ge工比心機做好佢...{哈}