我琴晚係大陸返落黎 做左一樣我平時都不會做GE事 就係正難自己張回香正 可能其他人覺得我好傻LA 但係我覺得我自己做得岩的 因為我張正一日係到我就會上大陸 我唔想再甘LA..我真係要介左佢 希望朋友,姊妹們一齊支持我LA 今次我真係好大勇氣一定介到的
本來都係唔開心架LA 點知今朝早睇左D野先知道 朋友...而家對我黎講真的可有可無 因為根本冇一個真係支持到我 當我唔開心最失落的時候陪到我 現在的我只有孤獨的一個走下去 都不知道我E幾日喊黎做咩 好辛苦..好唔開心..好痛苦AR
唉''!!我甘大個女都未試過 朝早10點幾一個人係屋企飲酒 不過,今次我都係未試過因為感情上ge野 搞到自己甘...係唔係我自己真係甘傻 我點解要自己呃自己 08年到而家E兩年我真係過得好辛苦 想忘記GE野點都忘記唔到 今次真係另我最痛苦的一次
Ps: Nohone:xd你E個姊妹甘關心我
唉!..而家返公返得好唔開心...我可以同邊個講ar 有時自己一個係屋企的時候..係到喊 不過係過得好唔開心..不過我會忍架 我唔會因為返工返得唔開心唔做 不過淋起好火ar{嗚嗚} 我只不過係打工炸ma 點解要甘對我.....我做錯左d~咩 唉!! 算la....自己做好自己本份算la 不過我一定會做好比你睇架.....
Ps: 請不給我太拘禁 其實我沒有 為他人變心
幾時有朋友黎Tune UP飲酒呀''!!!!!! 我覺得我而家真乖左好多 日日都返工放工就返屋企 我真係未試過好似而家甘,甘勤力 我而家要再努力D搵錢..我要做好我自己
PS: 日日都係自己一個