4月11號晚係時代搞生日 我係過得好開心..但都好失望 到4月15號..又再去飲酒 E家成日都係甘...幾時先可以做返我自己 因為我識左你之後就變到甘......... 真係好想找回之前GE我...... 直到而家比我見到一D野... 好多男人真係好假... 成日都假情假意 世上冇一個男人可以再比我得到信任
現在真的係迷網 現在的我對感情真的再沒有信心 其實我真的很愛你 但係我不想再愛錯下去 我只有這樣做你才過得開心快樂 而且不是我離開你 是你離開我的 是你逼我這樣做的
大家記住下個星期六 姐係10號晚我搞生日 係時代3條6呀""!! 我講埋今次 朋友.姊妹記得早d到la 今年我一定要考車 我要一次過ok... 不過,唔知得唔得呢><!!
Ps:現在的我只有接受現實
就黎搞生日la.. 好緊張...生日戈日唔知點呢!!!
今日唔舒服冇返工 都唔知係唔係食錯野 係甘肚呵 激死我LA 粉C對唔住HA 我知錯LA 我知我之前太愛玩LA 我今次真係改架LA 我唔會再唔理你 原諒我當初太任性
Ps:我總太愛人 逼到愛人 變做朋友再變生疏