a_A"今朝9:50..欣Call Me 起身...
又笑我岩岩起身把聲拉=﹏="..衰格...
之後起身慢慢執..第1次整個頭果陣....
我細佬係咁吹我要用廁所..麻煩..拿拿林整完俾佢用..
點知..整到亂晒/﹏\" 洗頭再整多次..
又俾人吹..又係整到亂晒..唉=.=...
之後就搭車Go屯門接人喎...坐左約1個鐘車程...
Then再係屯門坐多7-8個字既車程去MK..途中坐我地右上既1隊情侶..
經常性 "啤" 住我地..得罪佢地-.-?"
去到Mk" 唉丫..2個路痴..出佐咁多次Mk都唔多識行-口-"
先去左百老匯買戲菲..睇"我的最愛".Becaz 欣姐話想睇啵..咁多套佢淨係對尼套有興趣@@"
買完就行街...無計地..我行得太快..佢要係甘跟住..
Then我一停佢就衝埋泥..HAHAHA...
行佐好似都幾多地方下...係朗豪坊見到..碧玲..佢地係到排隊唔知做物..
"夾"公仔..唉也..個白痴仲衰過我..亂禁o.o"...哈..
行佐陣就出返去行..打算去NOKIA服務中心..整電話..
點知..原來要排隊..-.-"..果陣已經3:15左右好似..
But我地bUY左3:45果場戲..So吾整住..返返百老匯..
講起百老匯..今日有個低B妹見到Sell野果間百老匯以為睇戲果間@@"哈哈..笑到死..
跟住就入場睇嚕...一開片戈廣告講鬼片..好似幾吸引..-0-"
睇既間期我地2個都好專心..無物傾到計..最後小方穿頭-.-....88
睇完再去返NOKIA整機...影相戈功能壞佐好煩丫..
俾左電話之後又返返去行...2個都hate 臭豆腐陣味=.=...
欣Buy左雞蛋仔.me炸由魚..then買埋野飲..
之後周圍hea...hea到差唔多時間返去拎返部機..
kaka..整返好了...1小時維修真係好堅挺..-.-.."
之後去左大家樂食野..唉..點知有人已經俾岩岩既雞蛋仔隊林佐..無用=...="
So得我食..佢就同吾知物水係到傾電話..一路係咁傾..
食埋送埋佢搭車就完佐今日了..
HAPPy oNe Day"
|