Memory
Waiting for a day you remember me.
2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


2008-03-26 分類: 未分類

 今朝THZ欣叫Me起身...

Then就換3食野返去補課嚕...

好慘l0r"尼3個鐘..勁難頂...

me+友俠都發夢過..由頭傾到落尾...

到12點戈陣..終於放了...

友俠佢地大隊話去食野...But 我要過黃大仙打比賽..

sO返屋企換佐3先再落去吉吉家搵佢地..-0-"

食完唔知佢地有咩活動了...我就過黃大仙..

去到都0K"好玩既..3點幾左右..開始打比賽嚕..

本來打算打完比賽過屯門找欣..怎料.太遲了..

預計比賽都需要1小時..佢6:15又要返家..=-="

都過唔切了...sO改了下次!!"

6:xx 就開始返家了...

隊員們先送我到MTR-.-.."

不落日-必定要將冠軍拿下!"

 



2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


2008-03-25 分類: 未分類

 a_A"今朝9:50..欣Call Me 起身...

又笑我岩岩起身把聲拉=﹏="..衰格...

之後起身慢慢執..第1次整個頭果陣....

我細佬係咁吹我要用廁所..麻煩..拿拿林整完俾佢用..

點知..整到亂晒/﹏\"  洗頭再整多次..

又俾人吹..又係整到亂晒..唉=.=...

之後就搭車Go屯門接人喎...坐左約1個鐘車程...

Then再係屯門坐多7-8個字既車程去MK..途中坐我地右上既1隊情侶..

經常性 "啤" 住我地..得罪佢地-.-?"

去到Mk" 唉丫..2個路痴..出佐咁多次Mk都唔多識行-口-"

先去左百老匯買戲菲..睇"我的最愛".Becaz 欣姐話想睇啵..咁多套佢淨係對尼套有興趣@@"

買完就行街...無計地..我行得太快..佢要係甘跟住..

Then我一停佢就衝埋泥..HAHAHA...

行佐好似都幾多地方下...係朗豪坊見到..碧玲..佢地係到排隊唔知做物..

"夾"公仔..唉也..個白痴仲衰過我..亂禁o.o"...哈..

行佐陣就出返去行..打算去NOKIA服務中心..整電話..

點知..原來要排隊..-.-"..果陣已經3:15左右好似..

But我地bUY左3:45果場戲..So吾整住..返返百老匯..

講起百老匯..今日有個低B妹見到Sell野果間百老匯以為睇戲果間@@"哈哈..笑到死..

跟住就入場睇嚕...一開片戈廣告講鬼片..好似幾吸引..-0-"

睇既間期我地2個都好專心..無物傾到計..最後小方穿頭-.-....88

睇完再去返NOKIA整機...影相戈功能壞佐好煩丫..

俾左電話之後又返返去行...2個都hate 臭豆腐陣味=.=...

欣Buy左雞蛋仔.me炸由魚..then買埋野飲..

之後周圍hea...hea到差唔多時間返去拎返部機..

kaka..整返好了...1小時維修真係好堅挺..-.-.."

之後去左大家樂食野..唉..點知有人已經俾岩岩既雞蛋仔隊林佐..無用=...="

So得我食..佢就同吾知物水係到傾電話..一路係咁傾..

食埋送埋佢搭車就完佐今日了..

HAPPy oNe Day"

 

 



newken
暱稱: Kai楓"
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-10
2010-03-29
2010-03-27
2010-03-25
2010-03-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 285
今日人氣: 2
累積人氣: 10331
站內搜尋