今日我又突然紀錄嚕..7:20先起身..破天方..
但動作仍然好慢...我媽就好急..好似佢返學咁..
都唔知咁急做物..7:45出門口..
本來都打算跑返去-口-"...
點知系樓下就C到陳可藍佢地..就慢慢行..
因為佢地係尾班車@@"永遠都係岩岩好排隊佢地就返到
so..吾洗怕.kaka..
Econ小測 10/22 -.-...無言...
好似好簡單..But Me 吾識...
之後2堂PA..好痛苦的說..
佢愈講我愈暈..愈無力..愈頭暈..之後仲想嘔..
友俠叫me頂住.so頂埋..小息call me 媽 泥接我走..
11:30先走T^T"...返到去我媽係甘叫我訓..完全無視佢~.~"
宜家都仲有少少暈..-口-"..
典今日果句超正: 人地係到上緊英文堂 我地係到爽緊..
因為我地2個係3:20分果陣係到一齊打機-.-....
卜..咩事..Today..甘吾舒服..
最好聽日大病埋.甘就好-.-雖然無物可能性..-0-"
|