Memory
Waiting for a day you remember me.
2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


2008-03-24 分類: 未分類

 琴日都唔知做物無打到日記.. ..

事但-口-"..還掂無物特別野..

琴晚打信長 打到 4點幾Sin訓... /.\"

今朝被草CALL嘈醒佐-口-"..聽完繼續Sleep..

訓到1點幾..=﹏="

之後就開始傾今日比賽既野T^T"..

派出佐3隊@@今次..

1隊=主力

2隊=皇者 [ 澳門請返泥幫拖的 ]

3隊=打雜

3隊都成功出線嚕=]"...呼..鬆一口氣..

vLan個分析太可怕..不落日..出線機會率竟然係85%..係第2組..

搞到我幾驚輸..-口-"..輸左So 7.7"

139強 3隊都成功出線!!!

跟住我都唔知幾多強了=___="太多隊伍..

尼D等管理員搞...宜家比較期待佢既獎品 @@"..

32強先公佈..囧..最好獎金$_$"..

咁就1日啦...唉..個假期好似就泥完..

功課未做..書未溫..等死"?!

 



2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


2008-03-23 分類: 未分類

 @@"....今朝11點幾就起佐身嚕..

估唔到自己會咁早起身..勁無奈.

起佐起又訓唔返入去....唉也..

又係勁HEa l0r""

都唔知有物做/.\"..尼個假期好似好悶咁..

但又好似好忙咁..因為要溫書..-口-"..but我仲未開始溫,..

表面上好似好hea..但其實係好忙..只係我吾去忙咁解=﹏="

早知我又幫班友去網吧打比賽@@"Win左佢地1人分佐1舊水\./"囧...

屋企得返我同我細佬..-0-"本來今日諗住拉佢落kf食dinner..佢話唔想行-____-"

最後又系我出去買野俾佢食..=..="

........



newken
暱稱: Kai楓"
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-10
2010-03-29
2010-03-27
2010-03-25
2010-03-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 285
今日人氣: 0
累積人氣: 10346
站內搜尋