@@"....今朝11點幾就起佐身嚕..
估唔到自己會咁早起身..勁無奈.
起佐起又訓唔返入去....唉也..
又係勁HEa l0r""
都唔知有物做/.\"..尼個假期好似好悶咁..
但又好似好忙咁..因為要溫書..-口-"..but我仲未開始溫,..
表面上好似好hea..但其實係好忙..只係我吾去忙咁解=﹏="
早知我又幫班友去網吧打比賽@@"Win左佢地1人分佐1舊水\./"囧...
屋企得返我同我細佬..-0-"本來今日諗住拉佢落kf食dinner..佢話唔想行-____-"
最後又系我出去買野俾佢食..=..="
........ |