Memory
Waiting for a day you remember me.
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

 今天終於星期5了...挨得真辛苦喔這個星期""

經濟測驗..真幹..損傷慘重..沒做2題..沒了10分..35分就這樣沒了10分..

幫LinG姐做Maths..做的時侯才發現..還未教的阿..幹..

即場預習&幫佢做..-口-""...

2堂PA..真的上到我發瘋了..

真的痛苦...很討厭Account也現在..

苦得我想死了那2堂..一直在向身旁的欣訴苦= =v"

Lunch 跟 友俠 去盛西吃.. 吃的途中看見雞J 呢...

他還真孤獨..自己1個..慘!_!"..沒朋友嗎A_A?"

家亮原來是個TV迷..見他不停的望著TV..樣子真搞笑=3="

最後2堂是英文..很容易便過了吧...

放學後, 在努力的抄中史WS..他媽的不交要留堂!!!

跟住便返家了..在Hea...Then 5點幾就沖埋個涼..就落林士德了...

今天我是最早到呢!!""=w="

打得很不爽...總是輸的...打了1小時也只是勝了1場這麼多..

家裕...勝了很多場..不服拉...!!= ="

打完了後..我..友俠..家裕..柒佬..去食野..

食完我&友俠送家裕到葵興MTR..途中在玩...

友俠在跟我玩...被我用果汁噴得滿面也是@@"..kaka..

幸好沒連累旁邊的家裕~.~"..抵死友俠!!!

送埋家裕後便在遊蕩了..最後在這個綿妨中學 同膠姍一起走..

上M記吃了包薯條..巧味*=]"

之後唔想提拉..-____-""  行到死了!!

剛回到家.........打鋪機先..8



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


2008-02-28 分類: 未分類

 其實今日都無物特別野...

都係同平時甘..RE堂 柒佬 扮 耶穌..

點知原來做耶穌 有野食..有野飲..幹-0-"

我就偷了3塊朱古力俾友俠.笨7 &  彭梓姍...

佢地話好難食..米好采我無貪心無拎到=.=...

之後Lunch 同友俠來盛東吃...

因為我換電池=口="..部電話冇電..好吾慣..so換左佢算-___-"

之後換完上M記..仆街..很多人...

排了很久都沒買到...最好後既係排我右邊既條女..

佢排緊果行原來係拎野..之後個經理話.尼條隊係拎野.吾係賣野

之後佢講左句: 排左半個鐘你宜家先同我講吾係買野既!

笑..白痴妹..on99..

買完事但搵個位食..因為就夠鐘A_a"..

食完45分...之後行返去lu...

中史堂..正..

今次玩新野... 拎個水樽係遠遠地既1張鄧到..

無埋水..倒轉擺..之後係到射趺佢.用紙..

我.kai子文.友俠係到狂射..之後雄同麟又玩埋1份..

最後齊齊被吊..吊完繼續.爽=3="

就係甘玩足2堂..卡卡!_!"

放學去測中文..頂..

做左一陣勁訓眼...之後刀唔知自己做緊物..

係到發夢甘做..亂抄..

對眼自己係甘合埋..真幹..

之後最後果到人地要剔我就寫左字落去..真係訓到on99..

之後歐陽見到我寫字又跟我寫..

之後考完小9我話我做物寫字.係剔..話我搞到佢錯埋T^T"

我點知咩事=3="...事但na..

我訓緊教做係甘上下=.=...""

唉..仆街..聽日econ 測驗..大測...

考晒成個供需..救命..."" 點死好-口-"...

 



newken
暱稱: Kai楓"
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-10
2010-03-29
2010-03-27
2010-03-25
2010-03-24
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 285
今日人氣: 1
累積人氣: 10342
站內搜尋