終於放假了..
今日放學戈陣..我同友俠嘈..
因小小的原因..而互罵..還很大聲..
亦都因為我..係尼刻..我連累了牙Ling..
友俠大聲叫Ling.之後嚇親佢..AND she 哭..
對不起..果陣我仲未知咩事..友俠便拎書包走了..
當時我傻傻的...突然覺得..很大殺氣..出事了嗎..
即平靜了下來..去追友俠..及道歉...
雖然宜家沒事了..但..仍感到這次..
破壞了我倆的關係..心中很像有根刺的..
這好友..會此因為而存有隔膜...
=======================================
看來我這個星期要呆在家裡自閉了*"
玩得快破產了..=]"
也休息一下吧當-3333-"
復活節假就來臨了!___!"
Come on!!"" 但放完之後就考試Lu..
Maybe 同友俠去圖書館溫書...-.-" 某些日子...
hea陣先... 3日假a_a"
|