好耐無打日記啦@@"呢排都發生左好多事!!
第一樣系我做錯決定...又再打架
明明認應承詔你地..我唔可以再咁..
我都忍左好耐架啦...但終於都郁左手喇..對唔住!!..
無下次..今次其實好小事姐..都係我衝動..多謝曬你地既關心^^...
講番起果日@@...我cl..boey係到幫我地手cl啵...之後到點幾..
呀6仲叫佢掃地...我就問佢..你聽日唔洗番做咩...佢就話改左番夜...
魚後我就問佢..咁你留唔留系到傾陣先走??等埋我地一齊放工啦@@..
之後佢真系等...2點3走...呀6 經理果d去唱k..一出門口..諗住送佢地番屋企既時候
就見到番茄係門口到等佢...我程經話過!!你唔好再煩佢...再系咁..唔好怪我!!"
可能加上我一向都唔鍾意佢..so我果日連埋果啖氣一次過爆曬出黎-3-"
明明我諗住捉住佢..佢肯停就算...點知佢點都要追追追...最後我就出手喇
整到訓左係到 呀6就過黎用杯雪利茶倒我地...但其實佢系為左我好
再咁打落去..我諗我會真係打重要部位喇...唔該曬!!
第2樣!!
呢排連爆2次油...真係好黑仔..
勁魚皮囉>#<.....
第一次爆..係換油..因為連姐條仆街...無神神係咁問我有無得炸雞翼..
佢果邊無得炸咩..我一早留比佢 佢唔炸,,到少人果時..我再落油..佢先黎同我講..
攪到我撞到個 落油既野 整到d油落曬落地下..真係死仆街黎!!
第2次爆油..就系油煲set得唔好...無推到最入..
我又唔留意..so爆油 [係我大意姐] 唔好怪自己..
琴日原本唔洗cl..但見到呀6同呀榮都咁比心機收
呀傑都肯幫手...想早走..咁我咪都幫手囉
12點9 乜都攪掂曬曬.....勁快...但好累...\
我連姐真係勁仆街...只係收loby 都收到點半....仲系到罵呀榮..又食埋我地隻雞翼
你自己收埋左咁多包..好心咪再偷啦....今日睇到你係st2 自己整包//唔好當我豆雞先得架!!
做又做得少..又要係到罵人...走又唔講聲..食又食最多....正人仆街呀媽黎!!
我開始想遲職了..番工真係好累喇 但系又想見到你..
平時叫你出街你都唔肯架啦..話得閒先..你大忙人黎架麻
我仲邊夠膽約你呢@@""""""白痴婆
打日記呀你,...唔係我唔再打架..轉密碼..XDD!!"
|