會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3114

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

2007-11-20

 
2007 年 11 月 20 日  星期二

好耐無打日記啦@@"呢排都發生左好多事!!

第一樣系我做錯決定...又再打架

明明認應承詔你地..我唔可以再咁..

我都忍左好耐架啦...但終於都郁左手喇..對唔住!!..

無下次..今次其實好小事姐..都係我衝動..多謝曬你地既關心^^...

講番起果日@@...我cl..boey係到幫我地手cl啵...之後到點幾..

呀6仲叫佢掃地...我就問佢..你聽日唔洗番做咩...佢就話改左番夜...

魚後我就問佢..咁你留唔留系到傾陣先走??等埋我地一齊放工啦@@..

之後佢真系等...2點3走...呀6  經理果d去唱k..一出門口..諗住送佢地番屋企既時候

就見到番茄係門口到等佢...我程經話過!!你唔好再煩佢...再系咁..唔好怪我!!"

可能加上我一向都唔鍾意佢..so我果日連埋果啖氣一次過爆曬出黎-3-"

明明我諗住捉住佢..佢肯停就算...點知佢點都要追追追...最後我就出手喇

整到訓左係到   呀6就過黎用杯雪利茶倒我地...但其實佢系為左我好

再咁打落去..我諗我會真係打重要部位喇...唔該曬!!

 

第2樣!!

呢排連爆2次油...真係好黑仔..

勁魚皮囉>#<.....

第一次爆..係換油..因為連姐條仆街...無神神係咁問我有無得炸雞翼..

佢果邊無得炸咩..我一早留比佢  佢唔炸,,到少人果時..我再落油..佢先黎同我講..

攪到我撞到個  落油既野  整到d油落曬落地下..真係死仆街黎!!

第2次爆油..就系油煲set得唔好...無推到最入..

我又唔留意..so爆油    [係我大意姐]   唔好怪自己..

 

琴日原本唔洗cl..但見到呀6同呀榮都咁比心機收

呀傑都肯幫手...想早走..咁我咪都幫手囉

12點9   乜都攪掂曬曬.....勁快...但好累...\

我連姐真係勁仆街...只係收loby  都收到點半....仲系到罵呀榮..又食埋我地隻雞翼

你自己收埋左咁多包..好心咪再偷啦....今日睇到你係st2 自己整包//唔好當我豆雞先得架!!

做又做得少..又要係到罵人...走又唔講聲..食又食最多....正人仆街呀媽黎!!

 

 

 

 

我開始想遲職了..番工真係好累喇      但系又想見到你..

平時叫你出街你都唔肯架啦..話得閒先..你大忙人黎架麻

我仲邊夠膽約你呢@@""""""白痴婆

 

 

打日記呀你,...唔係我唔再打架..轉密碼..XDD!!"

 

 

 

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 74 | »