會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3109

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

日記<~~每日都會為你以打一篇...令你感動

 
2007 年 8 月 26 日  星期日

牙欣..今日唔好意思...係sms到發你脾氣 我知我自己心情唔好!!"

所以我會係到打番咩事!!"

首先,..琴日CL  CL完...我就同WING果D係出面坐..等M記開門食番M記- -

點知見到有隻老鼠係到跑樓梯..笑到我地死

之後就係到全日串呀肥ANGEL同SUNNY有路@@  串到佢地死

之後8點番到屋企..我二伯叫我今晚落去幫佢手開擋..

但我就以經係話左今日一定要番M記...  因為要見到!!!!

所以我都無理到我二伯...但到12點..我二伯特然罵我

話我個死衰仔..成日出去幫第2到做野  都唔幫下屋企手..你係咪人黎??

果時我以經好嬲   之後份左係到..無理到佢  過一陣有人打比我

原來係之前反左面好耐D FD   佢打黎問我得唔得閒..叫我出去玩= =

我心諗...我番工都無事間啦..做咩仲要出去陪你玩...同你好熟咩   之後就無出到喇

  到6點去左太和買鞋之後番工...原本番工見到我好開心..

但到8點果時...廚房勁多廢人係到...差唔多要我一個落曬d野咁

個廚房果時又跳掣啵...熱到痴線...我就又係到發瘋...

周圍走喇><

但特然見到佢放食飯啵@@我就立刻去拎番個豆腐花出黎比佢食..

見到佢個樣   自己突然笑番..唔知係唔係....∼∼

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

點解個個人都一樣??鍾意人哄 又唔鍾意人煩...

鍾意人照顧  又唔鍾意人多心

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 74 | »