牙欣..今日唔好意思...係sms到發你脾氣 我知我自己心情唔好!!"
所以我會係到打番咩事!!"
首先,..琴日CL CL完...我就同WING果D係出面坐..等M記開門食番M記- -
點知見到有隻老鼠係到跑樓梯..笑到我地死
之後就係到全日串呀肥ANGEL同SUNNY有路@@ 串到佢地死
之後8點番到屋企..我二伯叫我今晚落去幫佢手開擋..
但我就以經係話左今日一定要番M記... 因為要見到你!!!!
所以我都無理到我二伯...但到12點..我二伯特然罵我
話我個死衰仔..成日出去幫第2到做野 都唔幫下屋企手..你係咪人黎??
果時我以經好嬲 之後份左係到..無理到佢 過一陣有人打比我
原來係之前反左面好耐D FD 佢打黎問我得唔得閒..叫我出去玩= =
我心諗...我番工都無事間啦..做咩仲要出去陪你玩...同你好熟咩 之後就無出到喇
到6點去左太和買鞋之後番工...原本番工見到你我好開心..
但到8點果時...廚房勁多廢人係到...差唔多要我一個落曬d野咁
個廚房果時又跳掣啵...熱到痴線...我就又係到發瘋...
周圍走喇><
但特然見到佢放食飯啵@@我就立刻去拎番個豆腐花出黎比佢食..
見到佢個樣 自己突然笑番..唔知係唔係....∼∼
點解個個人都一樣??鍾意人哄 又唔鍾意人煩...
鍾意人照顧 又唔鍾意人多心
|