琴日...同信信番工..勁開心..筆生無番!!!!
朝早就同個鬼仔玩...佢識講少少中文架..勁攪笑-3-""
之後個2點谹鬼仔走左喇...果時我地就食飯...勁難食呀!!><
之後呢就番去坐坐坐....成日都無乜人黎玩...真係悶到死!!!
到7點半,.收野..每人出左180蚊-o-
好過無喇..唔洗做^^
之後番到大埔..勁累..一上到車就訓到落車....
一落車又同信信去食m記 我成左成個月m記啦..想死啦
之後去左金星睇信信同肥野打機....
見到有d女幾令...haha!!"
之後到12點半就去左sp打機...
打左3粒鍾...3年班同呀嘉就黎左...之後出左去傾左一陣計
咁就番屋企訓教喇!!!!!3:30分
之後明明話今日12點半要到青松冠拜爺爺...
但係我訓到12點先知醒><sor呀...要你地等我咁耐
之後去...拜完..食野
食完野就中午3點45分喇"""勁累累累!!!
點知仲要出荃灣搵麻麻...我老豆捉住左我..咁我無計喇!!"
到5點搭車番屋企...見到個肥波...好嘔心...著低空!!!- -
之後就番左屋企..訓左2個鍾..到7點半就起左身..又要番m記喇-3-
番到m記..突別精神...可能係岩岩訓醒...之後係咁做做做..連拉卡番工都唔記得左-3-
真係傻左...之後平就9點先番..哼哼...
再之後就1點半放工..行番屋企...有幾條友唔知點解望住我..
haha....-3-"""d人好似飲醉酒咁
番到屋企..睇陣日記..就打日記喇!!"
就番出糧啦...!!!今次d糧要開始儲錢喇..
就錯唔係fd...我答應承過你d野..我都會做...但可能無咁完美-3-""
係時候要儲錢啦..唔係到果時...陪唔到你地架喇><
|