會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3090

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

唉..開密碼算-3-

 
2007 年 4 月 16 日  星期一

琴日...同信信番工..勁開心..筆生無番!!!!

朝早就同個鬼仔玩...佢識講少少中文架..勁攪笑-3-""

之後個2點谹鬼仔走左喇...果時我地就食飯...勁難食呀!!><

之後呢就番去坐坐坐....成日都無乜人黎玩...真係悶到死!!!

到7點半,.收野..每人出左180蚊-o-

好過無喇..唔洗做^^

之後番到大埔..勁累..一上到車就訓到落車....

一落車又同信信去食m記   我成左成個月m記啦..想死啦

之後去左金星睇信信同肥野打機....

見到有d女幾令...haha!!"

之後到12點半就去左sp打機...

打左3粒鍾...3年班同呀嘉就黎左...之後出左去傾左一陣計

咁就番屋企訓教喇!!!!!3:30分

之後明明話今日12點半要到青松冠拜爺爺...

但係我訓到12點先知醒><sor呀...要你地等我咁耐

之後去...拜完..食野

食完野就中午3點45分喇"""勁累累累!!!

點知仲要出荃灣搵麻麻...我老豆捉住左我..咁我無計喇!!"

到5點搭車番屋企...見到個肥波...好嘔心...著低空!!!- -

之後就番左屋企..訓左2個鍾..到7點半就起左身..又要番m記喇-3-

番到m記..突別精神...可能係岩岩訓醒...之後係咁做做做..連拉卡番工都唔記得左-3-

真係傻左...之後平就9點先番..哼哼...

再之後就1點半放工..行番屋企...有幾條友唔知點解望住我..

haha....-3-"""d人好似飲醉酒咁

番到屋企..睇陣日記..就打日記喇!!"

就番出糧啦...!!!今次d糧要開始儲錢喇..

就錯唔係fd...我答應承過你d野..我都會做...但可能無咁完美-3-""

係時候要儲錢啦..唔係到果時...陪唔到你地架喇><

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 74 | »