大家新一年喇喂!!!琴日倒數去左邊到呢??
我就出左尖嘴果邊搭船...都有開心有唔開心
唔開心就係要成日企..等左姊妹一陣/..\..
開心就係!!!琴日去左搭船..係到追船..勁正..
之後就到倒數果時喇...成班係到叫...
倒數完..走..之後太多人一齊走..又要再企過..
走果時見到好多人比人封住..d鬼妹仲得意..係到整個good比我地-3-
之後走果時..又行錯路..之後有班人話載眼鏡藍色頭果新年快樂...勁魚皮-3-..
但都好開心喇..之後去左飲酒..一開始飲都無咩事..但唔知點解都係覺得d酒係有d問題咁..但算照飲..
到最後飲到朝早喇..飛的士去唱k果時..a囡嘔啵..我唔知咩事..落到車..我睇到佢成包嘔左既野都係黑色..
真係好鬼嘔心..之後去唱k..佢係到狂嘔..嘔左成十幾次..唔知關唔關用水溝左ice既問題呢??
因為琴日全部有嘔/肚痛都好似飲左小小溝左水既野..但算喇..之後唱完..同信信飛的士番屋企..勁累..
一訓就訓到7點起左身喇...之後玩一陣msn 再打日記!!!!
肥基做咩琴日走姐...!!!!?
|