會員資料 寫日記 QOOZA 論壇 登入 登出
 

人氣:3094

暱稱: |艾仔|"
性別: 男
國家: 香港

cALENDER`

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 
c0MMENDS`
 
最近三個月尚無任何留言
mORE`...
mY fDS`

 

新一年..唔打番個日記真係唔得-3-..

 
2007 年 1 月 1 日  星期一

大家新一年喇喂!!!琴日倒數去左邊到呢??

我就出左尖嘴果邊搭船...都有開心有唔開心

唔開心就係要成日企..等左姊妹一陣/..\..

開心就係!!!琴日去左搭船..係到追船..勁正..

之後就到倒數果時喇...成班係到叫...

倒數完..走..之後太多人一齊走..又要再企過..

走果時見到好多人比人封住..d鬼妹仲得意..係到整個good比我地-3-

之後走果時..又行錯路..之後有班人話載眼鏡藍色頭果新年快樂...勁魚皮-3-..

但都好開心喇..之後去左飲酒..一開始飲都無咩事..但唔知點解都係覺得d酒係有d問題咁..但算照飲..

到最後飲到朝早喇..飛的士去唱k果時..a囡嘔啵..我唔知咩事..落到車..我睇到佢成包嘔左既野都係黑色..

真係好鬼嘔心..之後去唱k..佢係到狂嘔..嘔左成十幾次..唔知關唔關用水溝左ice既問題呢??

因為琴日全部有嘔/肚痛都好似飲左小小溝左水既野..但算喇..之後唱完..同信信飛的士番屋企..勁累..

一訓就訓到7點起左身喇...之後玩一陣msn 再打日記!!!!

肥基做咩琴日走姐...!!!!?

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 74 | »