今日,我去左cm屋企到做project,我地係佢到留左4個鍾 但係就只係做左1個鍾唔夠因為佢同張加俊兩個要打機 所以由頭到尾都差唔多只有我一個人做cm屋企都ok都 算大,唔會迫,而且個電腦仲幾先進,可以用個摇控去控制 用得又舒適,仲有個勁大既顯示器,超正,佢屋企仲有個 LCD大電視,畫面超清
之後到左6點左右我同張加俊一齊走左,行左陣,跟住佢 去坐車,我去同屋企人食飯,跟住我就番屋企 我係夜晚仲同陳倩兒玩左好奈MSN 仲講左好多我既傷心事