| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
一日,傷心  |
分類: 未分類 |
今日,我去左cm屋企到做project,我地係佢到留左4個鍾
但係就只係做左1個鍾唔夠因為佢同張加俊兩個要打機
所以由頭到尾都差唔多只有我一個人做cm屋企都ok都
算大,唔會迫,而且個電腦仲幾先進,可以用個摇控去控制
用得又舒適,仲有個勁大既顯示器,超正,佢屋企仲有個
LCD大電視,畫面超清 之後到左6點左右我同張加俊一齊走左,行左陣,跟住佢
去坐車,我去同屋企人食飯,跟住我就番屋企
......
(閱讀全文)
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
最難受既一小時  |
分類: 未分類 |
我由天堂跌到落谷低 |
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
真心對話  |
分類: 未分類 |
今日我去左張加俊屋企到做project,我地一去就開始做,做左好奈
但係我地點都專心唔到,因為佢養既貓係到走來走去,雖然係甘,
但係我地都一到玩貓,一到做,我仲不時去玩下佢養既狗,
我地做到甘上下,我地就去左打波,打
到好攰,之後我地踏單車去食野,then番屋企
雖然都幾好玩,但係唔知點解我都唔係好開心 到我番到屋企之後,我諗到好多野,我一直都係到諗大口講既野
佢話我冇朋友,開頭我係好......
(閱讀全文) |
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
開心  |
分類: 未分類 |
今朝我好遲先起身,所以我要好趕甘出門口,番到學校,
我同人借書,好彩都仲借到,點知,我冇寫體溫,要落去量
落去都幾好,唔洗甘悶
之後上科學堂個時,我地係甘抄野,抄到我手都支左力,
又冇其他野做,好悶
到左上中文堂個時,我地好多野玩,唔知點解,大口佢地係甘笑
一個笑到腳軟,一個笑到冇力,真好笑
之後聽人讀課文個時,d人又係到笑,笑到講野走音,仲讀唔到
我好想知,佢地有咩甘好笑
到......
(閱讀全文) |
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
無奈  |
分類: 未分類 |
我好遲先起身,so我要好趕甘出門口,我落到樓下,我見到洪明同張燕金兩個
佢地完全唔知我係佢地後面,我一直望住佢地行路,一個行路好似個呀伯甘 冇咩精神,一個好似個細路女甘,彈下彈下,勁好笑 之後我番到學校,同人講陣野,而且仲見昤番兩個男係到攬,係好好笑,但係睇到 我都想嘔,之後有個男仔捉住生少,結果三個就係到互攬,生少仲差d比人咀真係 好可憐,哈哈 到左上英增個時,呀sir話佢唔舒服,仲叫我地唔好噪,點知,......
(閱讀全文) |
|