真心對話
由天堂趺到谷低唔好受
比人玩既感覺都好受
比人昆左就仲難受
仲要係比一個我信既人昆
nganchun2
暱稱: 無名站
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
一日,傷心
最難受既一小時
真心對話
開心
無奈
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 12
今日人氣: 1
累積人氣: 388
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


無奈,絕望 感動 分類: 未分類

 今朝我7點就起左身,所以有好多時間,我咩都可以慢慢做
勁舒服,如果我日日都可以甘早起到身,都幾好
我番到學校之後,我同人地玩左陣,跟住就係到睇人打波
我見到個個都好似傻左甘,一見到個波就走去搶,你撞我,我撞你
甘都叫打波??似打架多d
之後我地上電腦堂個時,我勁悶,又冇得用電腦,而且仲唔係上堂
係係到聽呀sir係到講d唔知咩野
到左PE堂個時,我一直都係到練頭手倒立,我有一次做左過......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


好玩既一日 傷心 分類: 未分類

 今朝我都係7點10先起身,所以好趕時間,一出門口就跑左番去學校,一番到去,我就有好野睇
我見到兩個男仔摸身摸勢,超好笑,但係睇睇下,我又好想嘔
跟住上中文堂個時,我一樣都好專心,之後吳劭晴仲同我講,話佢感冒,叫我地唔好玩佢,
但係到左視藝堂個時,我地都係一樣甘玩佢,仲玩得好開心
到左數學堂,我都冇比人話,我地今日要小測,今次小測都幾易,但係,我做到最後個題,我諗到點做
但係李慧如就話要......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


好玩的一日 傷心 分類: 未分類

 今朝我7點10先起身,所以好趕時間,一出門口就跑左番去學校,番到去都冇咩做,行下,同人講下野<br>
跟住上中文堂個時,我都冇咩做,但係我就好專心,我都唔知點解,可能係因為前後都冇人同我講野啦<br>
冇左吳劭晴係到真係好悶<br>
到左數學堂,我都冇比人話,只係要刷黑板,李慧如話要用10秒刷曬,如果唔係就要留堂,到我刷曬之後,<br>
唔......

(閱讀全文)



2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


平凡的一天 驚訝 分類: 未分類

 今朝早我9點幾就起左身,我起身之後都冇咩野做,只係on左msn同食左個早餐,
個早餐係我煮既,都好好食,個早餐係煎蘿蔔糕同一杯我沖的熱茶
之後我就去左睇電視,但係個電視都只係播卡通片,冇其他睇,所以我就睇左陣卡通
跟住我就係msn同人講野,個個就係吳昭晴,我同佢都講左一個鍾左右,都幾開心

至到7點幾個時,金金係msn叫我,同我講左陣野,佢問我葉俊賢係唔係鍾意super
我話唔係,佢唔信,仲......

(閱讀全文)



失敗的一日 感動 分類: 未分類

 今朝早7點半左右起身,但係我就好眼訓,因為尋晚我有好多野諗,所以點訓都訓唔好,所以我冇咩點訓過


番到學校,本來我都冇咩野,但係,我突然知到左d我唔應該知的野,我聽到之後好唔開心,本來都仲有d心情,
但係之後我又做錯左一樣野,最後,我去問人借書,點知都仲要比人趕
所以我就冇咩心機,最唔明的係,我冇整佢,而且我仲係好好禮貌甘問佢借,甘都
比佢趕,唔通佢好憎我??

到左科學堂,我都冇咩心機,跟住......

(閱讀全文)