| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
無奈,絕望  |
分類: 未分類 |
今朝我7點就起左身,所以有好多時間,我咩都可以慢慢做
勁舒服,如果我日日都可以甘早起到身,都幾好
我番到學校之後,我同人地玩左陣,跟住就係到睇人打波
我見到個個都好似傻左甘,一見到個波就走去搶,你撞我,我撞你
甘都叫打波??似打架多d
之後我地上電腦堂個時,我勁悶,又冇得用電腦,而且仲唔係上堂
係係到聽呀sir係到講d唔知咩野
到左PE堂個時,我一直都係到練頭手倒立,我有一次做左過......
(閱讀全文)
|
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
好玩既一日  |
分類: 未分類 |
今朝我都係7點10先起身,所以好趕時間,一出門口就跑左番去學校,一番到去,我就有好野睇
我見到兩個男仔摸身摸勢,超好笑,但係睇睇下,我又好想嘔
跟住上中文堂個時,我一樣都好專心,之後吳劭晴仲同我講,話佢感冒,叫我地唔好玩佢,
但係到左視藝堂個時,我地都係一樣甘玩佢,仲玩得好開心
到左數學堂,我都冇比人話,我地今日要小測,今次小測都幾易,但係,我做到最後個題,我諗到點做
但係李慧如就話要......
(閱讀全文) |
2008 年 3 月 11 日 星期二  |
好玩的一日  |
分類: 未分類 |
今朝我7點10先起身,所以好趕時間,一出門口就跑左番去學校,番到去都冇咩做,行下,同人講下野<br>
跟住上中文堂個時,我都冇咩做,但係我就好專心,我都唔知點解,可能係因為前後都冇人同我講野啦<br>
冇左吳劭晴係到真係好悶<br>
到左數學堂,我都冇比人話,只係要刷黑板,李慧如話要用10秒刷曬,如果唔係就要留堂,到我刷曬之後,<br>
唔......
(閱讀全文) |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
平凡的一天  |
分類: 未分類 |
今朝早我9點幾就起左身,我起身之後都冇咩野做,只係on左msn同食左個早餐,
個早餐係我煮既,都好好食,個早餐係煎蘿蔔糕同一杯我沖的熱茶
之後我就去左睇電視,但係個電視都只係播卡通片,冇其他睇,所以我就睇左陣卡通
跟住我就係msn同人講野,個個就係吳昭晴,我同佢都講左一個鍾左右,都幾開心 至到7點幾個時,金金係msn叫我,同我講左陣野,佢問我葉俊賢係唔係鍾意super
我話唔係,佢唔信,仲......
(閱讀全文) |
失敗的一日  |
分類: 未分類 |
今朝早7點半左右起身,但係我就好眼訓,因為尋晚我有好多野諗,所以點訓都訓唔好,所以我冇咩點訓過
番到學校,本來我都冇咩野,但係,我突然知到左d我唔應該知的野,我聽到之後好唔開心,本來都仲有d心情,
但係之後我又做錯左一樣野,最後,我去問人借書,點知都仲要比人趕
所以我就冇咩心機,最唔明的係,我冇整佢,而且我仲係好好禮貌甘問佢借,甘都
比佢趕,唔通佢好憎我??
到左科學堂,我都冇咩心機,跟住......
(閱讀全文) |
|