| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
充滿恨的一日  |
分類: 未分類 |
今朝7點起左身,跟住就番左學校,都冇咩野做,走來走去,搵人玩下甘0
電腦堂都冇咩野,但係到左PE堂我就有d火,因為我地係到踢波,本都好好地
但係我射錯波,跟住鄭生講左句野,話我想轉組,甘我就火起啦,都唔知佢做咩
我一次半次踢錯有咩問題,佢都冇一球得啦,跟住我地係到玩,我唔小心整到佢
講左sorry佢都仲一野打過來,佢都有問題 到左數學堂,我都冇比李慧如話,都係甘啦,數學堂我都過得幾好
到......
(閱讀全文)
|
2008 年 3 月 4 日 星期二  |
起伏最多的一日  |
分類: 未分類 |
今朝7點半左右起身,跟住番到學校,見到張加俊係到做功課,佢寫左半個鍾都只係寫到幾個字,超慢
到左視藝堂就勁好玩,我地一直玩吳昭晴,我同傑哥係到講,話佢全身最白個到就係佢的仔
我勁同意,因為佢其他地方都好黑
到左數學堂,我冇比李慧如話,佢仲走過來教我做數,讚下我,講野都冇甘串,如果日日都係甘,都幾好唔錯 但係到左lunchtime我就好唔開心
因為本來清哥叫我過去,甘我問佢咩事啦,佢話葉俊賢......
(閱讀全文) |
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
好玩的一日  |
分類: 未分類 |
今朝10點左右起身,去左飲茶,餐茶都幾好飲,d野又好食,跟住就番左屋企做功課,做到2點鍾,我就冇做因為今日胡依雯約左我去打波,但係佢都唔係最重要的,我去,係因為有好多女仔都會去,佢地好好玩,我都玩得幾開心,但係唔知點解我見到佢地好似有d怕甘
可能係因為得我一個男仔
本來我都玩得幾開心,但係有個姓楊的女仔(我地班的)佢係甘話燕金妹又話做咩我見到佢唔講野,整到我勁火爆,
跟住我就係m記教洪明佢......
(閱讀全文) |
起伏不定的一日  |
分類: 未分類 |
今朝好早就起左身,6點幾左右,點知,我坐任下又訓左,訓到7點半,番到學校都仲係好早冇咩人,so好悶到左上台個時.心情都幾緊張,我都冇望到落下面,一講曬我就走左落台,人地同我講我先知,我一路講d人一路笑, ,之後安吉利佢地先好笑,咩都唔記得只係識得咳,都幾好笑 到左上堂個時,頭個兩堂都冇咩野,到左數學堂,李慧如冇話我,日日都係甘都唔錯,到左小息個時,我講錯野,整到金勁火,仲打我,勁痛跟住d人都話我,黃......
(閱讀全文) |
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
我的心情  |
分類: 未分類 |
頭先我睇左一出戲,睇到我流眼淚,出戲係講一個細佬仔好唔鍾意佢而家個呀媽,so你就成日出走,有一次,佢同個呀媽鬧大交,之後佢仲比人趕左出來,跟全仿見到個呀伯,個呀伯有支好勁的藥水,只要飲左就可以變大人,但係會好快變老,個男仔咩都唔諗就飲左,之後經過左好多野..................後來個細佬變到好老,就快死,佢就去搵個呀伯,個呀伯同佢講 你冇得番轉頭,生命唔會因為你而回頭,so你要珍惜每一......
(閱讀全文) |
|